Airsoft.

13:53





E sad nešto,što ja jako volim,iako u ovoj trci oko škole nemam dovoljno vremena da mu se posvetim.
Verovatno će većini biti čudno,možda čak i odbojno,ali ja jednostavno se jako lako oslobađam od stresa uz njega. Plus sam zaludjenik za oružje,vojsku,itd.

Airsoft je sličan paintball-u,to je strateška i taktička igra,ali se po mnogo čemu razlikuje od paintball-a.
Airsoft je ustvari igra i treba odmah da se razjasni da se ne propagira nikakva vrsta nasilja,rata.
To je hobi,kojem se treba posvetiti,vremenski i novčano.
Postoje replike svakog dela vojne opreme koja postoji na svetu,od oružja,preko uniformi,do čizama,prsluka,itd.
Postoje stroga pravila kako mora da se rukuje replikama i ko može da učestvuje,jako je bitno da onaj ko razmišlja da se bavi ovim bude punoletan.
Jedno od najosnovnijih pravila je da ako ste na airsoft terenu nosite naočare,jer airsoft replika ispaljuje kuglice od veštačkih materijala (plastika) i može doći do ozbiljnih povreda,ako nemate određenu zaštitnu opremu.
Sve se svodi na militarnu simulaciju (milsim) i  na igranje uloga (larp). Poenta bavljenja ovim je odlazak na razne susrete,kako kod nas u zemlji,tako i u inostranstvo,radi druženja i upoznavanja novih ljudi,prvenstveno.
Postoji pravilnik,koji se treba dobro izučiti,da vas ne davim,ko želi,može da ga nađe ovde.

Evo i sličica da vidite,kako to donekle izgleda.






Zašto ja u stvari volim ovaj airsoft,je to što sam svog dečka upoznala ovim putem. Verujte mi da je veoma zanimljivo kada ste na nekom susretu zajedno,ali na suprotnim ''zaraćenim'' stranama. Pa trčite po šumi u nadi da ćete naići jedno na drugo,pa gledate ko će koga pre pogoditi.
 Romantično,zar ne?   ;) 






To bi bilo to,nadam se da će vam se bar nešto svideti od ovoga i da nećete pomisliti da sam neka divljakuša.
Pozdrav,
M.
;**

You Might Also Like

6 коментара

  1. Ja moram biti iskrena i reći da prvi put čujem za ovo :O Što je sramotno jer volim paintball, kud ćeš bolje od toga kada si sa dragim u suprotnom timu pa ga upucaš <3 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gomila ljudi ne zna za ovo,nazalost. :)

      Delete
  2. Totalno zakon, mmorpg samo bez o xD

    ReplyDelete
  3. ooooooo, skroz cool... imam filing da bih ja rasturala u tome, uvijek sam posebno nabrijana na neke natjecateljske igre gdje nekoga gađaš nečim...
    oružje jš nisam probala, doduše, ne znam ni tko bi se dobrovoljno igrao sa mnom. enivej, meni sve ok dok se ne ubijaju životinjice iz puške.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni ja gadjanje zivotinja,one nam nisu nista zgresile,ali zato ljudi.. ;) Sav stres iskalis na druge igrace i vratis se kuci relaksiran.

      Delete