Spoznaj samog sebe.

13:54




Odlucila sam da napravim blog.
Tesko mi je da zapocnem i da napisem prvu recenicu,ali nadam se da ce sve ici mnogo lakse kasnije.
Zovem se Milica Marušić.
Resila sam to da uradim sad,pored haosa oko zavrsetka srednje skole, mature, izbora haljine, priprema za fakultet, upisa na isti,ali verujem u sebe da cu preziveti sve. Sve je lakse sada kad je lepse vreme. :)
 Ovo ce biti blog o zivotu, mom prvenstveno, o modi, knjigama i svemu sto mene interesuje i raduje.
Nadam se lepom druzenju. ;)

You Might Also Like

8 коментара

  1. srecan pocetak...samo napred...druzimo se...pratim ;)

    ReplyDelete
  2. E pa fino, srećno sa blogovanjem, pazi da se ne navučeš, hehe :D
    Pitanje jedno - ja nešto ne vidim "dugmence" za praćenje,
    je l' do mene ili...? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. ;)
      E do mene je,josh uvek se snalazim. ;d

      Delete
  3. Welcome to blog world! :) I sretno.. Poslje ovoga postoji mogucnost da postanes ovisnik od interneta na kvadrat :D Barem ja sam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. ;)
      A da cu postati jos veci zavisnik,verujem. :)

      Delete
  4. Ti si 93 godiste? Omg izgledas mi starije... Srecno sa pocetkom :**

    ReplyDelete
  5. Da, 93. sam godiste. :)
    Hvala. :)

    ReplyDelete