These days.

17:27





Malo je reci da mrzim ovakve dane. Ustajanje rano,na brzinu popijena kafa,odlazak u školu,sedenje u zagušljivoj učionici,dolazak kući i hibernacija.
Taman sam se ponadala lepom vremenu i suncu,kad ono oblaci na sve strane i vetar. Mrzim vetar. Jedan veliki razlog je taj što me ne promenu vremena uvek boli glava (nenormalno) i čim promolim nos van kuće i prošetam se malo, vetar učini svoje,a meni ne preostaje ništa drugo nego da se vratim kući, popijem nešto protiv glavobolje i legnem.

Tako da ovih dana zadovoljavam se kafom,slatkišima i knjigama,umesto prolećem.

Obradovala me je moja divna nana,koja mi je sašila suknju. Materijal sam birala ja. 


I još jedna stvar me je obradovala,torba koju sam naručila iz Oriflame-a još pre mesec dana,čak sam i zaboravila na nju,došla je danas. Ništa spektakularno,podseća na ceger,ali meni je savršena za školu. ;)

Raduje me to što je sutra petak i što idem u Beograd kod dečka, i to što ću vikend provesti na pripremam za fax,iako me sad već malo hvata trema (prvi čas mi je u subotu).

Do sledećeg čitanja. ;*


You Might Also Like

4 коментара