Girls with cigarettes.

21:45



Oduvek su mi se posebno svidjale fotografije devojaka sa cigarama. Možda jer sam i sama pušač,možda ne.
Ljudima koji su zakleti nepušači to se verovatno ne svidja. Verovatno će reći kako je odvratno,kako promoviše cigare i nezdrav život. Ali ovde ne polemišemo o tome da li su cigare okej ili ne,već kako to izgleda na fotografijama..
Morate priznati da cigareta,dim,daju neku posebnu notu,šmek. Verujem da nisam jedina koja to misli.
O ukusima se ne raspravlja,naravno.. ;)











Kisses,
M.

You Might Also Like

7 коментара

  1. ima nešto u tome... eto, ja ne pušim, ali slike mi se sviđaju (sve osim one s lanom del rey, žena je ispala grozno na toj, ako mene pitaš)

    ReplyDelete
  2. Extra slike. Pusim. Da. Ali u pravu si, nema veze da li si pusac, nekako su sexy te slike

    ReplyDelete
  3. Iako sam zakleti nepušač , uvijek su mi super bile takve slike, i jednom sam rekla da je jedini razlog zbog kojeg bih stavila cigaru u usta dobra fotografija :D

    ReplyDelete
  4. Meni se bas svidjaju te slike. :)

    ReplyDelete