I recommend.

20:49




Ko može da ne voli knjige i čitanje? Ima vas,znam. Ali ja nisam takva. Volim da čitam,kada se odmaram,kada želim da se smirim,opustim,prekratim vreme,saznam nešto,naučim nešto novo. Ima perioda i kada ne mogu bukvalno ništa da svarim,ali sve zavisi od raspoloženja.
Volim klasike,ljubavne romane (uz njih odmaram mozak), psihološke,filozofske,istorijske knjige,opet sve zavisi od raspoloženja. 
Iako sad u poslednje vreme uživam uz udžbenike i nemam vremena da čitam nešto drugo,želim da vam preporučim dve fenomenalne knjige. 

Ako volite psihologiju i filozofiju,interesuje vas psihoanaliza i slično,posebno će vam se svideti. 
"Lečenje Šopenhauerom" i "Kad je Niče plakao" , autor obe knjige je Irvin D. Jalom. 


"Lečenje Šopenhauerom" sam pročitala i oduševila se. Smatram da vas knjiga ne može ostaviti ravnodušnim.

"Kad je Niče plakao" nažalost nisam pročitala,ali gledala sam film. Znam da se ne mogu porediti film i knjiga,ali moram priznati da je film dobar. Zato sad tražim ovu knjigu da uzmem i da je spremim za slobodno vreme kad ću moći da odahnem od učenja. 

Dalje neću da vam pričam ni o jednoj, ni o drugoj knjizi. Nadam se da sam vas zainteresovala dovoljno da ih pročitate. Ako jesam,želim vam ugodno čitanje. ;)


Pozdrav,
M. ;*

You Might Also Like

8 коментара

  1. I ja volim citati. Malo vise one knjige koje cu zauvijek pamtiti, a malo manje one koje se citaju u jednom dahu a brzo zaboravljaju. Ali bitno je da volim :D Cim budem imala vremena, potrazit cu neku od ovih knjiga da procitam :D

    ReplyDelete
  2. Knjiga nikad dosta, idu na To Read listu :)

    ReplyDelete
  3. A je l' si čitala Sofijin svet? Ako nisi, mogla bi, mislim da bi ti se svidela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da i ja se slazem....Sofijin svet...odlicana...inace hvala na preporukama.....nisam citala nijednu... ;)

      Delete
  4. thank you for your sweet comment on my blog :) I am happy about that.

    You have a great blog too and nice style :)

    I hope we can follow each other, if you like via GFC, on facebook, lookbook and bloglovin. Let me know, if you ready to drive :D

    visit me again...

    denimtarian.blogspot.com
    denimtarian.blogspot.com
    denimtarian.blogspot.com
    denimtarian.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja sam bona fide Bookworm. Ovu prvu ću da potražim,a ovu drugu imam i mogu ti reći film ne može ni da prismrdi knjizi. Pogotovo lik Salome, u filmu su od nje napravili jeftinu vulgarnu kopiju prave Salome. Potraži knjigu vidjet ćeš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da je knjiga mnogo bolja od filma,uvek to tako ide. ;)

      Delete