Spring or Autumn?

11:05




Budim se jutros nekako srećna i prvim pogledom kroz prozor raspoloženje mi opada.
Napolju pada kiša. Taman,tmuran dan sa tužnom melodijom koju prave grubi taktovi kiše.
Moram priznati da volim kišu. Volim lagane letnje kiše,kad je toplo i mogu da trčim ulicom ili jednostavno šetam i uživam dok mi kiša kvasi lice. Volim i jesenje kiše,kad je oko mene sve žuto,narandžasto i crveno,a kiša sipi i najavljuje hladne dane.
Ali danas prosto nije trebao da bude dan sa kišom. Danas bi trebalo da sija sunce,da bude veseo dan. Proleće je,dani treba da budu razigrani, puni cveća i mirisa,nažalost nije tako.
Kada su ovakvi dani najviše volim da se ušuškam i budem u kući i posmatram ružne i mokre ulice. Na moju žalost moram da idem u školu i preživim nekako ovaj tmuran dan.
Zato blago svakom ko danas može da ostane kući i odmara.
Pa tako neka uživa u ovim prelepim fotkama cveća i proleća,ko može.






Pozdrav,
M. ;*

You Might Also Like

6 коментара

  1. krasne sličice... kod mene danas sunčano. nije baš nešto pretoplo, ali ni kap kiše.

    ReplyDelete
  2. Magnolije <3 Ovde cas prolece, cas jesen..taman da ne znam sta da obucem ;))

    ReplyDelete
  3. proljećeeee :) evo i ovdje danas sunce, toplo...konačno :D

    ReplyDelete
  4. Lepe si slike odabrala, dopadaju mi se. Pratim te :) Poseti moj blog

    http://sparklyshinyworld.blogspot.com/

    :***

    ReplyDelete
  5. Mnogo su lepe prolećne slike! :) baš je smor što je padala kiša danas, nadamo se da će se popraviti vreme već jednom :)


    http://annchica.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  6. Slike su prelijepe. A kod mene vec duze vrijeme kisa pada neprestano. kazu da ce biti bolje sljedecih dana, nadam se :D

    ReplyDelete