Tempus fugit.

00:11



Za početak želim da čestitam Uskrs,svima koji su ga slavili!

Moram da priznam da mi je ovaj raspust prijao,bila sam u Beogradu i Rumi,odmarala od svega.

Ovih dana sam mogu reći srećna,volim nekako Uskrs,iako nisam veliki vernik. Uvek me je zabavljalo farbanje jaja,porodično okupljanje,gnezdo sa jajima i slatkišima koje mi je mama svake godine pravila. Pa čak i ove,iako mi kaže da sam matora "kobila" sad,jako lepo od moje majke. ;)
Ovaj period je poseban jer je početak proleća,moram priznati da mi hladniji dani i kiša i nisu toliko smetali,trudila sam se da u svemu nadjem nešto lepo.
Sve što je lepo kratko traje,tako kažu. Pa tako i ovaj mini raspust je gotov i meni je sutra prvi radni dan,iliti školski,juhu..







                       
Mali prasac,koga obožavam,sestrić..

Preživeću školu i obaveze, uživajući u slikama i  znajući da sam ovaj raspust lepo i mirno provela.. 

Nadam se da ste i vi uživali.
Pozdrav,
M. ;*

You Might Also Like

12 коментара

  1. Ono sto najvise volim oko svih praznika je porodicno okupljanje :)
    I kod mene u vazi je jorgovan!
    :)

    ReplyDelete
  2. jorgovan <3 <3 <3
    btw, i moja majka je taj tip majke koji govori takve stvari :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. To one nama pokazuju koliko nas vole. ;))

      Delete
  3. i ja se trudim pronaći nešto lijepo u ovom odvratnom zimskom vremenu, ali bi mi bilo lakše da nije ovako hladno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo bi lakše. Danas sam se razočarala,umesto da bude lepše vreme ono sve lošije i lošije. Ostaje nam da se nadamo toplom vremenu. :)

      Delete
  4. Prelijepe slike. Jorgovan tako rano? :O Kod nas ga nema do maja ili cak juna.

    ReplyDelete
  5. I am following you on bloglovin now :)
    I look forward to your future posts!
    STYLE DECORUM

    p.s. i read your about me section on the right column of your page, and i reckon that the 21grams is from the poo/wee that we excrete when we die because your muscles relax and... yep it comes out!

    ReplyDelete
  6. Riblja čorba je mogla biti najbolji deo. :D

    ReplyDelete