Večita inspiracija.

20:56



           

Već sam pomenula da sam ljubitelj automobila. Mogu slobodno reći da se za jednu žensku osobu,sasvim solidno razumem u iste.
Nikad mi se nije sviđalo omalovažavanje žena vozača. Smatram da žena treba da zna da vozi,koliko toliko. I nipošto da zavisi od svoje jače polovine,što se toga tiče.
Ali nećemo ovde da raspravljamo sad o tome. ;)
Meni su automobili velika i nepresušna inspiracija i to baš što se tiče stila i mode.

Uvek stil i način oblačenja mogu da povežem sa nekim automobilom.
Ne sa svakim, naravno. Pričam o starijim modelima iz pedesetih,šezdesetih,osamdesetih,itd. To su automobili koji i sami imaju stila,mnogo više nego oni što se danas proizvode. Ne kažem da ne volim nove modele,ne bih se bunila da mi neko pokloni Mustanga iz 2011. godine,ali opet onaj iz 1960. godine prosto ima dušu.

                                                           Koji je vama lepši?

Mogu sebe da zamislim u starom kabrioletu tirkizne boje,u pastelnoj,nežnoj haljinici,sa naočarima na nosu i vetrom u kosi (mada kose i nemam nešto preterano).
Isto tako mogu da se zamislim u kožnoj jakni,iscepanom teksas šorcu,bajkerskim čizmama i u starom BMW-u ili Mustangu.







Zar nisu divni?
Da li su i vama nekad stari automobili bili inspiracija ili sam to samo ja?
Pozdrav,
M. ;*

You Might Also Like

13 коментара

  1. Dobar dan, ovde jos jedna ljubiteljica oldtajmera :) Ja ne mogu da odolim Eleanor (if ju nou vot aj min ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu,nisam jedina. Znam na shta mislish. ;)

      Delete
  2. od ovih, bijeli bmw. inače, najdraži auti bez konkurencije-alfa romeo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam preterano odusevljena alfom,ali moze da prodje. A taj bmw je to die for. ;)

      Delete
  3. Apsolutno se slazem s tobom. Stariji automobili su puno ljepsi, bas kao i odjeca.

    ReplyDelete
  4. Ma stariji su zakon, vidi ih kako su lepi <3 a ova buba bi mi tako dobro došla :D

    ReplyDelete
  5. ja ocu mustanga najvise na svetu,mmaaaa zbog njega bi prevazisla i strah od voznje!!!

    ReplyDelete
  6. Hey doll,
    Cool cars!! This is a great post and I am loving your blog, I am loving the content of your blog and think it works really well. You have given me loads of inspiration for my blog, which I just love, so thank you for that!! ☺ I found your blog from a comment you left on another blog and really do love it. It would be really cool if we could follow each other? I would also like to invite you to my ‘promote your blog’ challenge I have featured on my blog, where us bloggers are helping one another find more followers and readers. It would be great if you could join in: http://new-yorkdoll.blogspot.co.uk/2012/04/promote-your-blog-again.html

    If you have facebook, I would be so so so grateful if you liked my page: http://www.facebook.com/newyorkdoll

    All the best,
    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    ReplyDelete
  7. Tako je,go girl!Ko kaze da zene ne znaju da voze!I ja volim oldtajmere!

    ReplyDelete