Escape from reality.

22:17





























Sedim kući i razmišljam ; jedan prijemni, za svaki slučaj, položen. Drugi prijemni me čeka krajem juna, pripreme su završene ostaje mi da učim sama. Učiti za školu, završiti gimnaziju konačno. Još nedelju dana. Spremiti maturski, položiti sve predmete. Proslaviti maturu. Odbraniti maturski. Dok razmišljam o svemu tome, gledam fotke sa prošlogodišnjih putovanja i samo jedno mislim, kako bih volela da sad mogu da pobegnem negde. Negde daleko, od svih obaveza. Negde gde će mi telefon biti ugašen, gde neću imati pristup internetu.  Negde gde me niko neće zvati i uznemiravati. Negde gde neću morati da razmišljam ni o čemu. Negde gde ću moći da se odmorim i opustim. Negde gde cemo N. i ja biti sami. Dok ja maštam, puštam i vas da pogledate neke meni drage fotografije i mesta na koje bih opet rado otišla.

I just wanna escape from all the stuff I need to do right now. I want to go somewhere far, far away. 



Italija
Italy
















Hrvatska, Crikvenica
Croatia, Crikvenica



Kisses,
M.

You Might Also Like

23 коментара

  1. Mnogo mi se dopada kako ti stoji ova marama vezana na mašnu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sam spontano stavila na glavu kad sam kupila maramu,ali hvala. :)

      Delete
  2. Amazing photos!
    http://ponerleonda.blogspot.com.ar

    ReplyDelete
  3. sretno na prijemnom, i lijepe su slike, =) =D

    ReplyDelete
  4. Beautiful photos, one day I will get to visit Italy :).

    ReplyDelete
  5. nice pics dear
    lets fllw each other if u like
    jessillesilv.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. nice pics dear
    u have such a nice blog
    kets fllw each other if u like
    jessillesilv.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. super ti je taj duks sa XXL leopard printom!

    ReplyDelete
  8. Super su fotke :)
    Bas bi i meni prijalo putovanje ;)

    ReplyDelete
  9. Ajme da mi je sad biti u Italiji mislim da se bi se tako savršeno odmorila i napunila baterije :))
    i sretno dalje s prijamnima, držim palčeve da super prođe!!

    ReplyDelete
  10. Your pics are really beautiful! Cool and amazing<3 Congrats for ur great blog! Come by and lets follow each other sweetie:)
    miss-monaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Predivne su ti fotkice! :D

    ReplyDelete