Just tonight.

23:20




























Čim sam došla kući počelo je da seva,da duva vetar i da miriše na kišu.
Ali sam zato uspela da iskoristim jučerašnje lepo veče za šetnju. Dočekala sam lepo vreme da mogu da  nosim jednu od svojih omiljenih majica,koja moju najbolju drugaricu  (koja se inače bavi folklorom) užasno podseća na narodnu nošnju.

I think I can smell the rain in my home town. But yesterday I enjoyed in a lovely evening.
I finally can wear one of my favorite shirts,the one that looks like a part of a folk costume.






Kisses,
M. 


You Might Also Like

28 коментара

  1. I ja zelim jednu slicnu majicu iz narodnje nosnje. Al' nikako da ju nabavim! Super kombinacija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh,meni je ovo bas stara majica,tako da ti ne mogu pomoci. ;)
      Hvala.

      Delete
  2. ja sam apsolutni fan poderanih traperica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja. Vecinu sam ja sama iscepala. ;)

      Delete
  3. ja zelim tu torbicu!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Torbica je inace kupljena za neke smesne pare i imala je kaish koji sam ja skinula da moze da se nosi kao clutch. :)

      Delete
  4. how pretty <3

    http://therubberdoll.com/

    ReplyDelete
  5. Ovo mi je baš slatko, sviđa mi se ovaj model farmerica u kombinaciji sa bluzom i starkama :)

    ReplyDelete
  6. Bas si slatko ispala. Posebno na cetvrtoj slici. Bas slatko. Torbica je extra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno i na ostalim komentarima. :)

      Delete
  7. Pa jeste folklorna, al' meni se mnogo svidja (imam 2-3 takve :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja imam par,ali ova je omiljena. :)

      Delete
  8. iskreno, ja volim takve majice, ali i takve hlace, predobre su.. moje omiljene poderane hlace mi vise ne mogu, ali ih cuvam, i kad budem imala svoj stan, zakacit cu ih na zid, =) hahah =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam i ja jedne omiljene u koje nisam mogla da udjem pa sam napravila sorc od njih. :)

      Delete
  9. Blizica sa vezom je bas slatka!!
    Imam i ja jednu slicnu crnu sa nylona i bas je volim.

    ReplyDelete
  10. Thanks for your lovely comment! Nice outfit ;)

    ReplyDelete
  11. Divno. Mnogo mi se sviđa bluza. :-*

    ReplyDelete