Moulin Rouge.

21:31
































Volela bih da vam preporučim jedan film. Baš ovaj. Drama, ljubavni film, pa još i mjuzikl. Savršen za gledanje kad je grozno vreme. Ušuškajte se, napravite sebi čaj, toplu čokoladu i uživajte. Spremite pored sebe i maramice, bar su meni trebale. Ja sam plakala,priznajem. Mada ja plačem i kad gledam filmove kao što su Black Hawk Down,tako da se ja ne računam. Savršen je da ga gledate sa voljenom osobom. Savršen je da ga gledate sami u usamljenim noćima, moje su bar usamljene sad,nadam se da vaše nisu. Meni je film fenomenalan. Možete ga voleti, a možete ga i mrzeti. Svideo mi se prvenstveno jer sam oduševljena Parizom, Mulen Ružom. Gledala sam ga pre par godina, pa opet, pa opet. Svideo mi se.  Gledala sam ga ponovo pre nedelju dana.  I sad sam oduševljena. Zašto? Možda zato jer sam sad zaljubljena i volim, pa sam mogla da se uživim u nešto što mi ranije nije bilo blisko ovoliko.
Muzika je sjajna, vesela i tužna. Zaljubila sam se u kostime i zamišljala sebe u njima. Uživala sam u filmu, bila vesela, nasmejana i tužna. Ne želim da vam pričam ništa više, ako želite pogledajte. Na vama je. :)





Za svoj osamnaesti rođendan sam napravila maskenbal. Prosto sam morala, jer mnogo volim maskenbale, kostime, uložen trud u pravljenje istih.
Film mi je tad poslužio kao inspiracija. Tako sam ja napravila svoju verziju, hmm, kurtizane iz Mulen Ruža.








Uživajte,
M.

You Might Also Like

31 коментара

  1. Meni jadan od drazih filmova ,ne znam koliko puta sma ga gledala ,ne pamtim ali je svaki put kao prvi i uvijek mi trebaju maramice !! Film je savsen od glume ,price kostima malo komedije vise drame a tek tango i roxxane ...opsjednuta sam tom verzijom pjesme vec godinama a bicu uvijek ,prejaka!

    ReplyDelete
  2. Ah... zaboravih
    svaka cast za tvoj kostim ;)

    ReplyDelete
  3. I love Moulin Rouge!! <3 Great outfit.. ;) I have a giveaway. Check it out if you're interested.. :D

    www.cutedumpling.blogspot.com

    xoxo

    ReplyDelete
  4. Bravo bravo za kostim,zasluzujes ulogu u filmu;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  5. Vavavoom! You look so hot, I love the costume, you wear it so well :).

    ReplyDelete
  6. I loe Moulin Rouge so much!! My favorite film of all times:) You look so hot!

    Kisses, Lucy!

    ReplyDelete
  7. Thank U 4 Your visit ...Great Moulin Rouge outfit ! :) also following You

    Greetz
    Daggi

    ReplyDelete
  8. Love Moulin Rouge ! Lovely look <3
    Fashion and Cookies
    If you want we could follow each other on gfc, bloglovin and facebook !
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    Twitter
    Moreover, you are invited to enter Romwe Sunny Summer Giveaway: win a pair of sunglasses plus $ 80 gift card on Romwe !

    ReplyDelete
  9. Ah, hvala ti!!! Bas sam excited do bola! :) nema od tog kruha, kako bi rekla moja mama :D al Teen Vogue! bas sam sretna jako! :) fala :*

    ne znam kako mi ne dolaze tvoji postovi na dash..morat cu te preko neceg drugog popratit.
    uglavnom, prava si macka :) dobar kostim, stvarno.. i film mi je dobar, iako ne toliko radnjom, al ja padam na vizualno :)
    bas i ja planiram napraviti jedan movie post.. :)

    inwithdnew.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej,nema na cemu i sretno. ;))
      I hvala ti. :)

      Delete
  10. Thanks for your comment and for following, following back on google friend connect and also following on Bloglovin (n. 16). Please follow me also on Bloglovin, thank you very much ! Kisses <3

    Fashion and Cookies
    Follow me on Bloglovin

    ReplyDelete
  11. Meni je bas fora ova poslednja slika na kojoj si sva tako kostimirana u patikama :) Super blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to je vec pred kraj veceri,kada sam se umorila. :D
      Hvala. :)

      Delete
  12. I have visited the Moulin Rouge bar a year ago ! what a place ! Loved your outfit inspired by the place !
    would you like to follow each other ?

    http://jerseychase.com

    ReplyDelete
  13. I think Your look is gorgeous ! Perfect and sexy ! Kiss x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. jedan od mojih top 3 filmova ikad!

    ReplyDelete
  15. Lepo ti stoji kostim, znas da ga nosis. A korset je san snova!!

    ReplyDelete