Prom night.

17:28






























 I tako, prošla je i ta famozna proslava mature. Malo je reći da sam prezadovoljna. Kiša i loše vreme nam nisu mogli ništa. Zadovoljna sam svojom kombinacijom,kako je sve ispalo na kraju, iako sam se bojala da će nešto loše ispasti. Pre svega srećna sam što je sinoć bilo savršeno. Društvo, muzika, ambijent, atmosfera. Fenomenalno smo se proveli i verujem da ću prethodno veče pamtiti po mnogo čemu. Žao mi je što se rastajemo, ali život ide dalje, mnoge lepe stvari tek sad dolaze. Nemam više šta da kažem, ostavljam vas uz par fotki koje trenutno imam.

Here are some photos from my prom night. It was amazing and I'm very happy about it. 












 Kisses,
M. 

You Might Also Like

16 коментара

  1. Veri priti! Sam' da znas da si bila najlepsa tamo :)
    Ako ne mozes da nadjes cipele, ja sam ih ukrala :}

    ReplyDelete
  2. Lepe slike, bas ste slatke. :)
    Imas na mom blogu postic kako se moja sestra provela na maturkoj veceri *
    http://sparklyshinyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Fkt si najljepša, odmjereno, nekičasto, stajliš. Savršeno. Sve mi se sviđa, kombinacija boja, cipele,haljina, make up

    ReplyDelete
  4. Mnogo si slatka, frizura i šminka su ti super :)

    ReplyDelete
  5. You looked perfect, I mean an, such an elegant look.

    ReplyDelete
  6. It looks like your prom night was awesome, and you looked amazing, with such a cool outfit! :)
    Thank you so much for stopping by & following!!!! I’m following you back now on GFC :)
    Perhaps you're interested in following each other on bloglovin, if you do, let me know, so I can follow you back! it's really easier to keep in touch ;)

    Have a great weekend!

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    ReplyDelete
  7. nice blog dear! Follow you back. keep posting!

    xoxo

    http://snowwhite90.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. wow izgledaš kao neka filmska diva :)

    ReplyDelete
  9. You look pretty :)

    http://picturexrain.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Prelepo izgledate svi, tako i treba! Ipak je matura jednom u životu i to veče je posebno u svakom smislu. ja se vrlo rado sećam svoje mature, a uskoro će 20. godišnjica. Neki su to veče propustili iz sasvim nebitnih razloga. I onda su bili nabitni, a zamisli sad kako glupo izgledaju. Očekujem još fotki!

    ReplyDelete
  11. It looks like you had a lovelt prom!! Your dress is more than beautiful :)

    ReplyDelete
  12. Hvalaa puno svima. ;)) ;*
    Thanks to all. ;)

    ReplyDelete
  13. Jako ti je lepa sminka i frizura. Haljina crna uvek i zauvek.
    Da vidis ja kakva sam bila za maturu, smesna..ali davno bese!

    ReplyDelete
  14. Bas ste slatke. Opet mi se svidja tvoja frizura!

    ReplyDelete