Trains.

00:45































Večeras kad sam se vraćala kući, morali smo da stanemo ispred pruge da bi prošao voz. Dok sam čekala da naiđe voz i prođe, setila sam se nečega o čemu dugo nisam razmišljala. O tome kako volim vozove. Volim pruge. Volim železničke stanice.
Vozovi su mi oduvek bili fascinantni. Čak sam i kao mala imala gomilu vozića, sa kojima sam volela da se igram. Kada pričam o vozovima, mislim na prastare,stare vozove, nikako na nova tenička dostignuća. U njima ima nečega mističnog, nečeg tajanstvenog. Ima nečeg i romantičnog.  Oni prosto imaju dušu. Kada prolazim pored pruge mogla bih doveka da gledam u nju, dok je ne izgubim iz vida. Da gledam u beskonačnost u kojoj nestaje. Prva asocijacija kada neko pomene voz mi je Ana Karenjina. Stara železnička stanica, puna užurbanih ljudi i vozova iz kojih izlaze oblaci dima. Devojke u haljinama,kaputima, sa velikim koferima, željno isčekuju svoj voz. I naravno,zima i sneg. Železničke stanice, rastanci i sastanci, tuga, smeh, radost, plač. Ne mogu da se porede sa autobuskim stanicama, koje su mi odvratne i ne mogu da ih podnesem.
Kad bih mogla svuda bih išla vozom, polako i bez žurbe. 













Uživajte,
M. 

You Might Also Like

10 коментара

  1. aaaaaa pa i meni su vozovi bas mocni, i sjecam se kad sam isla na jedno dugo putovanje vozom, i bilo mi dosadno, pa sam prstom sarala po staklu, i to me uspavalo,,,, hehe, =D, i pruge su su cool isto, =D

    ReplyDelete
  2. Potpuno se slažem, meni su vlakovi bili i ostali nešto predivno :) Kao mala sam ih gledala kako prolaze dok bih se igrala s klincima iz ulice (pruga sječe moju ulicu doma) i uvijek bi mahali vlaku; kao starija sam gledala druge kako putuju vlakom kući i sanjarila da i ja imam negdje nekoga do koga mogu ići vlakom; kroz cijelo djetinjstvo je "šetnja po pruzi" značila laprdanje s legicom dok se šetamo vamo tamo 2-3 km po pruzi (dobra vježba za balans hehe) Kao velika sam putovala 4 godine do dragog vlakom pa sam stalno iščekivala onaj tren kad bih sjela u vlak a sad idem doma vlakom :) ♥ Vlak ♥

    ReplyDelete
  3. Ništa lepše od putovanja vozom!

    ReplyDelete
  4. I love train rides, I go by train for 10 time a year, or more :).

    ReplyDelete
  5. so lovely images dear! kisses!

    ReplyDelete
  6. I ja obožavam vlakove, uvijek su mi ta putovanja ostala u lijepom sjećanju :))

    ReplyDelete
  7. Hi girl! great post! Beautiful pictures, I love the atmosphere of old trains:)
    xx nik

    ReplyDelete
  8. thanks so much for visiting! lovely photos!

    -Jessica
    http://runninginsideus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. thx for following me back. I've found here again lovely post...... kisses
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    ReplyDelete