My week. III

23:14

Put do Vrdnika.
A little trip to Vrdnik. 





Učim, radim, učim, radim.. Fenomenalno. Prijavila sam prijemni, predala papire. Još 3 dana do prijemnog ispita, nervozna sam, paničim, jedva čekam da se sve završi. Kako bi bilo lepo da mogu da prespavam ovo sve.  Bilo je i lepih trenutaka ove nedelje, moram priznati. Evo i nekih fotki koje su obeležile ovu nedelju. 
I'm studying and working, that's it. My exam for college is in three days, I'm very nervous, I can't wait for that to end. But this week was nice too, I must admit. Here are some photos.. 

Ja.
Me.

Letnje boje.
Summer colors.

Najkul ljudi u meku.
We were the coolest people in McDonald's.
A ja najveće prase.
And I was the biggest pig.
Kombinacija za posao.
Outfit for work.

Na poslu.
Working.


 Kisses,
M.



You Might Also Like

40 коментара

  1. Pronasla sam se u recenici aja najvece prase-obozavam mek! Torbica je super,ona animal print :D
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe,ja sam uvek najvece prase. :) A onaj plavi animal print je novcanik. ;)

      Delete
  2. Samo napred sa ucenjem :)
    Sat je divan!

    ReplyDelete
  3. Beautiful snake bag :)
    Good luck on your exams :)

    ReplyDelete
  4. Jos jednom ti zelim srecu na prijemnom.
    Ove slike iz McDonaldsa su extra! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe,hvala i za jedno i za drugo. :)

      Delete
  5. Gledajući ove (prekrasne) fotografije, ne mogu zamisliti da se mučiš jer vidim da uživaš!Držim palčeve!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malko uzivam,a malo vise se mucim. Hvala. :)

      Delete
  6. Divno!
    Želim ti sreću na prijemnom, moj buraz isto tako kreće ove godine i veliko je uzbuđenje po kući :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Meni je haos i uzbudjenje u glavi. ;)

      Delete
  7. najkul ljudi u meku-cool! vjerujem da ste bili :D

    ReplyDelete
  8. ne sumnjam da ste bili pravi cooleri u Meku :D heh, sretno ti na prijemnom!

    ReplyDelete
  9. Samo napred, da rasturis taj prijemni! ;)
    :D Stvarno ste najkul ljudi u meku, tvoja slika je bas bas...<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ubedila sam sebe da cu rasturiti. Hvala. :)

      Delete
  10. lijepa haljina sta imas u mekiju :)

    ReplyDelete
  11. Ma zašto meni bloger ne izbacuje tvoje postove :O :/
    Odlepila sam na tvoju torbicu sa mašnom, tako je medena <3
    I Vrdnik, hehe, imam rodbinu tamo ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej, pa nisi mi medju follower-ima. :D
      Hvala,to je sestra kupila,ali sam je ja prisvojila,mnogo mi se svidja. ;)
      A u Vrdniku mi zivi najbolja drugarica iz srednje skole. :)

      Delete
  12. Baby love!!!!!!!
    Lajkam snake torbicu i crvene noktice mnogo:)
    Srecno na prijemnom!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Novcanik je,a nokti su narandzasti samo se ne vidi dobro. :D
      Hvala puno. ;)

      Delete
  13. Ova torbica s mašnom mi je zakon ♥v♥ Bljee printeri i fotokoprke :D Podsjećaju me na bivše radno mjesto :D

    ReplyDelete
  14. propustila sam puno postova, imam obaveze oko ispita, uglavnom , vidim neki prijemni sretno , mislim puno puno sretno, vidim posao, fino fino, ii vidim uzivas, SAMO TAKO =D, uglavnom od mene sve najbolje =D

    ReplyDelete
  15. I love that bag :) The bow is adorable

    ReplyDelete
  16. frizuru moram uvek da ti pohvalim :)

    a i asesoar je super <3

    ReplyDelete
  17. Nada se da je prijemni ok prošao i da ćeš biti zadovoljna rezultatim :)
    držim palčeve ;)

    ReplyDelete
  18. Lijep oufit za posao :)
    Haha, slike iz meka su fora :D

    ReplyDelete
  19. McDonald's - uvek moje omiljeno mesto za klopu. ;)
    Inače, nadam se da će ti se brzo završiti ta frka oko prijemnog, držim ti fige da sve bude ok! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gotovo je sve,konacno. Hvala ti. ;))

      Delete