Questions and answers.

15:24






Dobila sam tag sa bloga My perfect Lounge. Treba da odgovorim na par pitanja,a taman sam raspoložena za tako nešto. Neću nikoga tagovati, ko voli nek izvoli sam. ;)
A evo i pitanja i odgovora.

  • Odakle potice i sta znaci tvoje ime?
  • Milica je jedno od najstarijih, srpskih ženskih imena. Nastalo je od reči mila, mila devojčica. Moja rođena sestra je želela da ima sestru Milicu, tako da se mamin stomak zvao Milica,od trenutka kad je saznala da je trudna. Tako da nisam dobila ni po kome ime.  


  • Koja pesma ti odmah popravi raspolozenje?
  • Hladno pivo - Jednim osmjehom. 


  • Gde bi da provedes ovo leto?
  • Sad trenutno razmišljam samo o prijemnom za fax,kada mi to prođe onda počinje moje leto. Nije bitno gde,samo dok sam sa N. i meni dragim ljudima.


  • Sta si zadnje procitala od knjiga, a da ti se dopalo?
  • Pored knjige iz psihologije,ne pamtim kad sam zadnji put pročitala nešto što nije obavezna lektira (sramim se), jer iskreno ne mogu da se skoncentrišem ni na šta osim na ono što učim za prijemni. A poslednja knjiga koja je ostavila dobar utisak na mene je ''Lečenje Šopenhauerom''.


  • Kako ljudi opisuju tvoj smisao za humor?
  • Haha,za ovo sam morala da se konsultujem sa drugima. Pa ovako,umem da se nasmejem na tuđe šale, da primim šalu na svoj račun, ali ljudi ne shvate uvek kada se ja šalim. Ne znaju da li sam ozbiljna ili se šalim. Kako kaže moja sestra ja sam mrgud, drkadžija, na ivici sa ironijom i sarkazmom. Umem biti bezobrazna,ali nisam zlonamerna,osim kad to neko zasluži.


  • Poslednji koncert na kom si bila je..
  • Ovde sam malo zastala i shvatila da sam poslednji put bila na Exit-u i Beer Fest-u 2010te godine,šmrc. I neću prežaliti koncert Hladnog piva u Beogradu prošle godine,koji sam propustila zbog glupog nesporazuma.


  • Nervira te..
  • Uf,svašta nešto. Glupi ljudi me nerviraju, površni ljudi, ljudi koji guraju nos gde im nije mesto. Ljudi koji misle da su najpametniji i pokušavaju da te ubede u to. Mrzim nesposobne ljude, neorganizaciju i neodgovornost. Nerviraju me ljudi koji ne prestaju da pričaju gluposti. Nerviraju me religiozni ljudi koji pokušavaju da me ubede da je njihov Bog najbolji i ubeđuju me da on postoji i da ja nisam u pravu.Generalno me nerviraju ljudi koji veruju u nešto i onda pokušavaju da me ubede da je to tačno i da je to bolje od mog mišljenja i da ja svoje mišljenje treba da promenim. Ja poštujem svačije mišljenje, iako se moje ne slaže sa istim, ali nemojte, molim vas, da me ubeđujete svim silama i da mi govorite da ja grešim. Možemo pričati koliko hoćete i pretresti bilo kakve teme, raspravljati se, ali ako ja poštujem vas, poštujte i vi mene.  Eto,generalno me ljudi nerviraju,tako da bolje da ne nastavljam, ovo je dovoljno. :D


  • Na sebi bi promenila..
  • Ništa preterano,jedino bih volela da počnem da treniram opet i da se zategnem malo i dovedem u bolju formu,to od mene zavisi naravno,samo sam malo lenja sad,hehe. 


  • Kazes li sve sto mislis ili ponesto i precutis?
  • Zavisi,uglavnom kažem i ne mogu da prećutim. Prećutim kada shvatim da gore pomenuti ljudi, koji su dosadni i ne prestaju da pričaju, nemaju granice i da će svaka moja sledeća reč izazvati još veću lavinu idiotluka,pa nekad za svoje dobro prećutim i završim tako razgovor. I u poslednje vreme, kada mi roditelji popuju nešto, prećutim, jer nemam snage za raspravke. 


  • Kako reagujes na autoritete?
  • Zavisi kakav je neko autoritet i kako se predstavlja. U osnovnoj sam imala problema, sad sam postala disciplinovana,hehe. Nije mi problem autoritet nečiji, ako taj isti ima osnova za to i ako je fer i korektan. 


  • Sta ces biti kad porastes? :)
  • Hmm,premijerka ili ministarka bezbednosti. Ako ne to, uvek mogu biti spremačica u skupštini, close enough. 


Toliko od mene.
Pozdrav.  ;*

You Might Also Like

10 коментара

  1. zadnji odgovor: rofl
    slažem se s ovim za autoritete, a prema opisu, mislim da dijelimo sličan smisao za humor!

    ReplyDelete
  2. Sad kad gledam, pa i nisam tako losa pitanja nalupala :))
    Kad postanes ministarka, seti nas se :))

    ReplyDelete
  3. Zanimljiva pitanja i odgovori. :)

    ReplyDelete
  4. :):) loved that!

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Haha opasna si,slicne smo :)

    ReplyDelete
  6. nice post dear,keep posting ;))
    come and visit me
    if you like we can follow each other via bloglovin

    www.viewrama.blogspot.de

    ReplyDelete
  7. new follower!your blog so cute!

    ReplyDelete
  8. nice blog!

    hope to see you on my blog :)

    Figure of Chic

    ReplyDelete
  9. Kakvi odgovori. Posebno ovo zadnje ...

    ReplyDelete