My week. VI

23:12







Prošla nedelja je iznenađujuće brzo prošla.. Upisala sam se na fax, već su počele da me nerviraju užasno neljubazne tete na šalterima,ali ovo je tek početak. Uprkos njihovoj neljubaznosti ja sam sa faxa izašla jako srećna, što sam dobila index,sjajan osećaj. Divila sam mu se tri dana i svima ga pokazivala ( ustvari još uvek mu se divim). Dani mi brzo prolaze jer radim, ali i pored posla uspevam da uživam. Preživela sam još jednu nedelju uz ove paklene vrućine i dočekala da malo zahladi. U nedelju sam prisustvovala jednom jako finom venčanju i moram priznati da sam se super provela. Zadovoljna sam i zahvalna kako mi je prošao ovaj vikend. A evo i fotki. ;)

Here are again some photos from the past week. 


Nova ogrlica.
New in.

Novi diy.
New diy.
Mohito sa medovačom, njam njam.
Mojito.

Izlazak.
Night out.


<3


Dugo nisam ovako rano pila kafu van kuće.
Early morning coffee.

Na venčanju.
On a wedding.

Follow me on instagram. @marushic 


Kisses,
M.

You Might Also Like

11 коментара

  1. Hehe, bolje se navikni na "ozloglašene tete sa šaltera" :D

    ReplyDelete
  2. Studentska sluzba...ljubav, cvijece i ljepota. XD

    ReplyDelete
  3. Vise vremena mi je trebalo za vadjenje index-a nego za ucenje i polaganje prijemnog! Potpises se na hiljadu i jedan papir :(

    ReplyDelete
  4. Pa super. Sretno sa indexom i fakultetom.
    Da uživaš svaki dan na njemu.

    Super je nova ogrlica.

    ReplyDelete
  5. Preslatke sličice! Lijep ti je bio tjedan! I čestitam na upisu (a što se teta tiće...znam kako ti je!) :*

    ReplyDelete
  6. Samo se hvali s indexom, nije to mala stvar upast na fax koji želiš :)

    ReplyDelete
  7. Navikni se i na tete i na rane kafe van! ;-)

    ReplyDelete
  8. Super fotografije. Cestitam na upisu :)

    ReplyDelete
  9. hahah index je tu znaci, hehe, jedva cekam vidjet tvoj DIY, i usput, lijepe fotografije =D

    ReplyDelete
  10. Čestita, srećna sam zbog tebe! Znam šta ti znači taj indeks, i ja sam se tako osećala. Slika na indeksu, tj. ti na slici si PRELEPA. Čestitam od srca i samo napred. Ne pobeđuje hrabar, nego uporan. Imaj to na umu.

    ReplyDelete