My week. VIII

16:57



Obradovala sam se kao malo dete ovom smokiju i ''tetovaži''.
My new ''tattoo''. :D




Prošla nedelja mi je proletela bukvalno. Malo hladnih dana za promenu,pa opet vrućina,pa kiša za kraj, kao šlag na torti. Kao što sam u prošlom postu rekla u Rumi se održava Kulturno leto, tako da sam prošle nedelje bila na par koncerata. Trebala sam u nedelju da idem na jedno predivno jezero, ali koliko sam se obradovala kiši, toliko mi je bilo žao što mi je pokvarila planove. Više sreće sledeći put, nadam se. Kišni dan je bio savršen za veliko spremanje sobe, u nekom od sledećih postova ću vam pokazati šta sam sve zanimljivo našla. Do tad želim vam srećnu ovu radnu nedelju i nadam se da uživate, koliko god je to moguće.

The past week flew by really fast, but it was pretty great. Here are some snapshots from my last week. 


DIYs.

Volim se fotkati po liftovima.
I like taking pictures in elevators. 

Divna fontanica.
Lovely fountain. 
Poklon od mame.
A gift from my mom.

Zana.

Poklon  iz Moskve.
A gift...

I za kraj kiša.
And in the end, rain.


 Kisses,
M.


You Might Also Like

14 коментара

  1. U što ti je dobar onaj šeširić iz lifta...i idem i ja po smoki :D

    ReplyDelete
  2. Nasmejala si me 'tetovazom'! I ja volim slikanje po liftovima :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Sjajna. Preporucila bih je svakom. Vec poznati stil pisanja, nije me razocarao ni ovaj put. :)

      Delete
  4. That bracelet is amazing.
    xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  5. Ohh smoki - my favorite.. mogla bi ga jesti i dan i noc :) a cak i tattoo si dobila :)) preljepe slicice!

    ReplyDelete
  6. Smoki...nisam odavno. Moram nadoknaditi!

    ReplyDelete
  7. We had some rain yesterday, at last, amazing weather.

    ReplyDelete
  8. odlicne fotografije!!!
    xx



    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  9. Divne slike! I ja kao klinka uvek odlepim za Smokijem. :D

    ReplyDelete