Statement T-shirts.

14:56






























Mnogo volim obične i jednostavne majice sa natpisima. Majice koje pričaju svoju priču. Majice koje nešto poručuju. Majice koje otkrivaju neku sitnicu o onome ko ih nosi. Savršene su za opuštene kombinacije. Možete ih nositi preko dana, ali i u večernjim kombinacijama. Pustite mašti na volju, budite kreativni.
Moram sebi nabaviti neku majicu sa natpisom ili čak upustiti se u neki diy projekat, verujem da bi mi onda ta majica bila mnogo draža. Imam ideju, još samo da je realizujem. Kada se to desi obavestiću vas i pokazati vam, za sad vas ostavljam sa fotkama koje sam našla na netu, pa možda i vi nađete neku inspiraciju.

 I really love shirts with statements. They tell stories, stories about the person who wears them. You can wear them all day long or even for your night outfits. I think I'm gonna make myself one. Now here are some inspirational photos!   















Kisses,
M. 

You Might Also Like

12 коментара

  1. I ja punooo volim majice sa nekim dobrim natpisom, al slabo ih imam , a nikad mi se ne da otici napraviti, =/ jer nemam ideju sta bi! =D odlican post

    ReplyDelete
  2. uh... nisi jedina... ja ih obozavam!!! :))

    ReplyDelete
  3. Želim prvu, ja stvarno padam na britanski akcenat, haha :D

    ReplyDelete
  4. Born to raise hell... :3
    Mi vec duze vrijeme planiramo prijateljici pokloniti majcu sa natpisom Disco pharmacologist. XD

    ReplyDelete
  5. I ja isto volim majice s natpisom, dopada mi se ova forever young :)

    ReplyDelete
  6. I ja obožavam ovakve majice. Želim ovu gde piše 'Sleep all day, party all night, never grow old, never die' :)

    ReplyDelete
  7. I followed you now:)thank yyou for comment on my blog:)

    http://cherrybombjulie.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Awwwwww, predivne su!
    Moram i ja sebi neku kupiti, a mozda jos bolje da je pokusam sama napraviti!

    ReplyDelete