Stay by my side.

20:00




Vreme je savršeno za opuštanje uz neku knjigu. Juče sam ponovo počela da čitam ''Ostani kraj mene'' od Gijoma Musoa. Divna knjiga koju sam dobila na poklon. Inače imam sve njegove knjige, a kolekciju sam obogatila najnovijom baš pre neki dan, o tome u nekom drugom postu. Njegove knjige su savršene za opuštanje, lagane su, ali i zanimljive. Toplo bih vam preporučila da pročitate neku, ako želite da pustite mozak na pašu i uživate. 










Kisses,
M.

You Might Also Like

14 коментара

  1. Prelepa knjiga. Pročitala sam sve njegove knjige koje su izašle kod nas. :)

    ReplyDelete
  2. I ja volim njegove knjige :)

    ReplyDelete
  3. aa fin poklon, samo citaj, =D

    ReplyDelete
  4. Hvala ti na ovako lepoj preporuci, definitivno cu imati negove knjige na umu ubuduce!:)

    ReplyDelete
  5. Moram da procitam! :) volim knjige kao poklon

    ReplyDelete
  6. You are so romantic,

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  7. odlicna preporuka, a ja ti preporucujem dela Philippe Gregory!
    http://mypackingstylist.com

    ReplyDelete
  8. Obozavam da citam knjige :)
    stalno ih kupujem :)
    super ti je blog, i lepo je sto preporucujes koje knjige su dobre :)
    pratim te od sada :)

    poseti i moj blog :)

    tamaritza.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. On je odličan, sve tri knjige sam pročitala i baš mi prija njegovo pisanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je mama pre par dana kupila ''Zov Andjela'', ona je skoro izasla. Procitaj je obavezno. :)

      Delete
  10. nikako da je procitam.....hvala sto si me podsetila...mislim da stvarno treba da nadjem vremena.....

    ReplyDelete