My week. IV

00:44

Najbolji osećaj,videti svoje ime iznad crte.
The best feeling is when you see that you passed.




Početak nedelje je bio jako stresan. U utorak sam imala prijemni ispit. Jako lep osećaj je bio kad sam sela u klupu, dobila testove i videla da ništa nije strašno i teško. Još lepši osećaj je bio kada sam isti dan čula i videla rezultate. Posle toga sve je lepše i lakše. Moram priznati da je čudan osećaj sada kad nemam šta da učim. Sada radim i uživam koliko mogu.

This week was so stressful, until I got the results from my tests. Now I can enjoy the summer, even if it's a little bit strange now when I don't have anything to study. 


Kad mi je dosadno na poslu igram se sa fotoaparatom.
When I'm bored at work I play with the camera. 

Na poslu.
At work.

Odmor.
Resting.

Seoska idila i moj dragi sestrić.
My lovely nephew.

Na poslu.
At work.

Navukla sam se na časopise o fotografiji.
I got hooked on magazines about photography.

Detalji.
Details.
Kisses,
M.

You Might Also Like

18 коментара

  1. I moj buraz je u istoj poziciji, prošao prijemni, na vrhu svijeta.
    On nije našao ljetni posao, on će da prespava ljeto, ti si pametnija.
    Iskoristi ovo vrijeme što bolje i uživaj!

    ReplyDelete
  2. Preslatke su ti balerinke! ♥ A za prolazak - uopće nismo sumnjali :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i hvala sto niste sumnjali. :D

      Delete
  3. Sećam se tog osećaja, prošla sam kroz to dva puta...fenomenalan je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno fenomenalan,sledeci takav ce biti kad diplomiram,nadam se. ;)

      Delete
  4. Congratulations! Your nephew is so adorable.
    xo

    ReplyDelete
  5. Cestitam! Uzivaj u letu ♥

    ReplyDelete
  6. Iskoristi ovo leto maksimalno, cestitam ti sto si prosla prijemni! Bas mi je kul tvoj letnji poslic :))
    http://that-vertigo.blogspot.com/

    ReplyDelete