My week. V

14:41

Hladnoooo.
Cold.


Uuu,već je utorak i ja kasnim sa ovim postom. Verovatno zato što nisam znala gde mi je glava prošle nedelje. Ali uspela sam i da uživam, posebno preko vikenda. Uhvatila sam malo i kiše u nedelju na Avali,mnogo mi je prijalo. Pokisnuti na motoru, neprocenjiv doživljaj. ;) Pa evo, malo sličica koje su obeležile prošlu nedelju.

Here are some photos from the past week. 

Omiljene boje ovog leta.
Favorite colors this summer.
Ono kad nestane struje,bez razloga. Kakva romantika.
Power cut. So romantic.

Majstorica. :D
Fixing stuff.

Zalazak u Beogradu.
Sunset in Belgrade.

Moji podocnjaci i ja.
Me.


;p

Novo.
New in.



Prelepo.
Beautiful.

Pratite me na instagramu. @marushic
Follow me on instagram.

Kisses,
M.


You Might Also Like

12 коментара

  1. Predivne slike zalaska sunca i novi prstenčići su super! :) ♥

    ReplyDelete
  2. Super fotke :) Majica je fantastična!

    ReplyDelete
  3. Baš su mi odlične fotkice, volim te svakodnevne trenutke! <3

    ReplyDelete
  4. Prstencici je fora!Tirkiz <3
    I ja uzivam ove vrele dane u Jelenu sa okusam limuna ili grejfruta!!
    Moram da se kontrolisam malo!

    ReplyDelete
  5. hahha ti i tvoji podocnjaci, ma fino izgledas, al ja sam primjetila tvoju frizuricu na toj slici, preslatko, tako i ja napravim, pa me zovu SAMURAJ, HAHAHAH , AL moram nekeko, kad je prevruce za pustenu kosu,
    ps.divne slike =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu da zamislim koliko je vama vruce sa dugim kosama,kada je meni ovako sa moje tri dlake na glavi. ;))

      Delete
  6. Very Inspiring dear,!!!!!!!!! Good Job ♥♥♥

    If you have a minute, please check out my blog and follow me if you haven't yet. I'll appreciate it so much! Thanks!


    Blow A Rainbow

    ReplyDelete
  7. sadrzajna nedelja :)

    taj Jelen grapefruit je i moja droga, a prstenje je super!

    ReplyDelete
  8. Novo prstenje je prelepo!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete