Hats.

10:20

































Iako nam se leto bliži kraju, još uvek možemo da uživamo u njegovim čarima i sunčevim zracima. Verujem da nas neće još napustiti. Kako bolje uživati na suncu, nego sa šeširom na glavi. Ja sam u potrazi za još jednim savršenim letnjim šeširom, koji će da se šepuri na mojoj glavi, dok budem bila na odmoru. Nadam se da će se potraga uspešno završiti, ako ne sad, onda kad odem. A kad se vratim krećem u potragu za nečim što će da me štiti od kiše.

Summer is almost over, but you can still wear pretty summer hats. Enjoy while you can.












Kisses,
M.

You Might Also Like

19 коментара

  1. Mnogo mi se dopada ovaj post...ima divnih sesira :)

    ReplyDelete
  2. Imam, nosim volim :) Ovde su ti od 3 do 5 e :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjajno,pokazaces mi gde ima, kad dodjem. :))

      Delete
  3. Sesire obozavam, tokom leta pogotovo :))

    ReplyDelete
  4. obožavam šešire i konačno sam si ovo ljeto pronašla savršen za plažu, doslovno ga nisam skidala s glave čitavo ljeto :))

    ReplyDelete
  5. i ja neki dan skoro da nisam kupila bilo kakav sesiric , jer je toliko sunce udaralo u moju crnu glavu, =O, nadam se da ces ti naci lijep sesiric.

    ReplyDelete
  6. jao, obožavam šeširiće <3

    ReplyDelete
  7. Pretty hats!

    http://petitemini.blogspot.se/

    ReplyDelete
  8. Imam dva tzv. trilby šeširića i super su, za kad je vruće i za dane prljave/neukrotive/ne želim je pokazivati kose. Mislim da bi i tebi dobro stajala ta vrsta šešira

    ReplyDelete
  9. Ja ih obožavam a sada sam u potrazi za savršenim jesenjim <3

    ReplyDelete
  10. Moja oversize kosa mi ne dozvoljava sesire, kape i sl. :(

    ReplyDelete
  11. I like hats, but I never feel like wear one.

    ReplyDelete
  12. love the hat inspiration!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    ReplyDelete