My week. IX

13:03

Poklon za drugaricu.
A gift for a friend. DIY.



Prošla nedelja je proletela, nažalost. Malo sam radila i malo više uživala. Prošli četvrtak je održan Rumfest. Degustacija vina, medovače, šunke, kobasica, hmmm, gde ćeš bolje od toga. I kao šlag na tortu koncert Zvonka Bogdana. Taj dan je bio divan, a veče još bolje. U ovakvim situacijama mi je jako drago što sam iz Vojvodine. Petak i subotu sam imala slobodne dane, pa sam odmah nakon koncerta otišla za Beograd. Subotu i nedelju sam provela na Dunavu, daleko od vreline asfalta. Konačno sam se pristojno odmorila, iako je kratko trajalo. I da, još jedna jako bitna stvar se desila! Konačno sam našla stan u Beogradu. Za vikend sam išla da ga vidim i jako sam zadovoljna. Jedva čekam septembar da krenem da se pakujem i selim. 

Here are some snapshots from my beautiful last week. 

Rumfest, manifestacija posvećena vinu, hrani i vojvođanskoj pesmi.
Manifestation dedicated to wine, food and music in my town. 

Moja omiljena trudnica se još nije porodila.
My favorite pregnant lady is still pregnant.

Višnjevača,njam,njam.
Cherry liqueur.

Zvonko Bogdan. 

Moj mornar.
My sailor.

Mala maca.
Baby cat.

Poklon od sestre.
Gift from my sister. 

Kisses,
M.

You Might Also Like

24 коментара

  1. Mmmm kako sve ovo lepo izgledaaa. Mora da si se divno provela. Imala sam i ja do skoro jednu Georginu, svaki dan smo se oprastale za svaki slucaj...

    ReplyDelete
  2. Mala maca i prsten <3 preslatko

    ReplyDelete
  3. Divne su slicice!!! Bas lepo sto si se malo odmorila i napunila baterije!:)

    ReplyDelete
  4. Medovaca o_O
    Napisah kod mene ali da ponovim i ovde - nemoj slucajno da si prokrstarila Makedonijom a da se nisi javila..posebno posto put do jezera vodi kroz moj deo grada :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javljam se obavezno. :) Ja ti se ne razumem gde je sta,nikad nisam bila tu,ali zato Nikola sve zna. Javicu ti se prvo,kad ja budem znala kad tacno idemo. ;)

      Delete
  5. heeeej pa kakva je to mala maca, fin je DIY poklon, posebno taj sa srcem , a lijepe slike, =D ,,
    PS.osmjeh je besplatan. evo jedan =D hehe =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikolina macka dobila dve male mace, pre tri nedelje. Sad su vec velike,hehe. Jedna ide meni da mi pravi drustvo u stanu u Bg-u. ;)

      Delete
  6. loving those rings!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  7. Prstencic je prekrasan!!

    Volim tvoje uzivanje na plazi, kao i crno-belu cica macu!!

    Suncokret.

    ReplyDelete
  8. Ukrala bih ti ovu preslatku debeljuškastu macu! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  9. Divne fotografije :) Volim Zvonka Bogdana :)

    ReplyDelete
  10. Hi dear :) what do you think of following each other on bloglovin'? Let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    ReplyDelete
  11. ovi prstenčići su mi preslatki, pogotovo ovaj sa srcem :))

    jeeej za pronalazak stana, bit će ti super kad se budeš selila :)

    ReplyDelete
  12. lijepe slikice, prsten na srce je odlican :)

    ReplyDelete
  13. Aj Zvonko!!! Volim ga pravo.
    Bila sam skoro na njegovom konecrtu i uzivala svim svojim bicem.

    Svidja mi se prstencic. Trudnica je slatka.

    ReplyDelete
  14. Totally love the ring.
    Check out this lovely giveaway on my blog!
    xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  15. Ovakve postove najvise volim!
    DIY prstencic je odlican <3

    ReplyDelete
  16. Super su slike, odlican je taj prsten u obliku srca! :) Pratim te :)

    ReplyDelete
  17. Прстенот е преубав а мачето преслатко.
    Поздрав од Мк :*

    ReplyDelete
  18. nista lepse od licnog poklona, pogotovo ako je rucni rad :)

    kako ta visnjevaca mami :)

    ReplyDelete