My week. X

02:18

Spremanje.
Cleaning the closet.


Vreme leti, leto nam beži, dolazi septembar i zasluženi odmor. Svoje dane provodim i radno i paradno. Na relaciji Ruma - Beograd. Pokušavam da uživam koliko mogu, iako je nekad teško, mislim da mi uspeva. Piskaram, planiram, pišem spiskove. I jedva čekam septembar, jer od ovog septembra mnogo očekujem, iako ne volim puno da se nadam, da se ne bih na kraju razočarala. Još uvek je avgust, imate još vremena da se odmorite i napunite baterije, iskoristite to. Lepi dani su nas napustili, ali evo ih vraćaju se. Možda ću uskoro uspeti da se ponovo organizujem sa drugaricama da odemo na bazen, jer nam je plan upropastio hladni vetar ( zato se verovatno i vreme pogoršalo jer smo uspele da se okupimo). Ostavljam vas uz fotke od prethodne malo tmurne, ali prijatne nedelje. 

The summer is almost over. Try to enjoy every moment of it. Here are some photos from my last week. 

DIYs. 
Moja omiljena živuljka.
My lovely parrot. 
Najbolje bi bilo da se nikad ne raspakujem.
Packing all the time. 
Cile voli da se mazi.
Cile likes to be cuddled.

Gimnastičar.
Gymnast.
Mini jabuke.
Mini apples.
Noćna užina.
Late night snack.


Kisses,
M.

You Might Also Like

10 коментара

  1. Cile je pravi za olimpijske igre! hahah =D fine slike!

    ReplyDelete
  2. noćna užina je najbolja stvar na svijetu :)))

    ReplyDelete
  3. Sad si me s ovom prvom slikom podsjetila da si moram organizirati šuze :D Mačak je super, dobio bi barem srebrnu medalju :)

    ReplyDelete
  4. Spremanje ormara me totalno podseca na moju tehniku,.
    Izbaciti sve - izribati - presloziti :D

    ReplyDelete
  5. cile :))
    Prepak, raspak, ovo mi treba, ovo ide u hrpu mozda, ovo obavezno :)))
    Uh, kako poznato :) I onda dovlacis, dovlacis pa kad treba da menjas stan ili da se vratis kuci, fasujes omanji slog kad vidis koliko si ti toga dovukla :))

    ReplyDelete
  6. Zadnje uživanje prije fakulteta, dobro iskoristi to vrijeme :)
    Cile <3
    Nije to nikakav nered, meni je dolazilo da uslikam isto tako kad spremam ali to jednostavno nije za javnost :)

    ReplyDelete
  7. Uzivaj i samo uzivaj!
    Tvoj nered je uredan. Kod mene je kataklizma.

    ReplyDelete
  8. mačka ti je preslatka!!!
    ja imam crnog skroz mačka, Buffy :)

    pozz!

    ReplyDelete
  9. Hahaha, ovako izgleda i moj krevet kada je spremanje ormara :D

    ReplyDelete