My week. XI

21:56

Moj novi, diy,šljokičasti upaljač. Pa da vidim koji će sad muškarac da mi ukrade upaljač.
My new glitter lighter. 


Prošla nedelja mi je bila i katastrofalna i sjajna. Na poslu mi je bilo užasno, muka mi je od svega već. Neću da vas davim, ali jedva čekam da prestanem da radim. Sjajno mi je bilo zbog jednog divnog koncerta i sjajnih ljudi u mom životu, koji su tu da me razvesele. Jedva čekam početak sledećeg meseca da odem i da se odmorim. Već sam počela lagano da se spremam, iako ima još vremena.

My last week was half a disaster and half great. But it ended nicely. 


Divan zalazak u Beogradu.
Beautiful sunset in Belgrade.
Ako umem u skorije vreme, to će biti od ovih hemikalija.
If I die soon, it will be from this. 
Seoska idila.
Countryside.
Fino popodne na jezeru.
Nice afternoon on the lake.


Moj outfit za peglanje.
This is my outfit when I iron. 
Kisses,
M.

You Might Also Like

24 коментара

  1. Polako sa penzijom, šta ti je? Šalim se, ali ti verujem i razumem te. Nisi ti iz te priče, ali mora čovek sve da iskusi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije to. Meni stvarno nije problem da radim, cak mi je i zanimljivo na poslu. Navikla sam se da idem svaki dan,bilo bi mi mozda i dosadno da ne radim. Ali gazda je taj koji je djubre, ali necemo sad o tome. :)

      Delete
  2. Odlicno, odlicno....tako kad si sarena kad peglas tacno me inspirises...:D

    ReplyDelete
  3. Seoska idila je idila :))
    Inace nema 'ladnog piva na Pivolendu (ne znam gde si ikopala tak prvi septembar :)). Sviraju prekosutra u Havani, a ja nemam s' kim da idem..smrc ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah,mozhda sam gledala sta je bilo prosle godine. :D Mada sam ubedjena da sam videla 1. septembar.
      Bez veze sto nemas sa kim da ides. ;(

      Delete
  4. Heee, haman pa nam je bilo slično. :D

    ReplyDelete
  5. Hahaha koji carski upaljač :D

    ReplyDelete
  6. Upaljac je strava. Stvarno da vidimo koji ce to frajer da ga ukrade!!!

    www.apfaboulous30s.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Great pics!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  8. Čini mi se da imamo istu peglu xD

    ReplyDelete
  9. haha seoska idila me dobro nasmijala, dogodilo se i meni par puta :))

    upaljač je super :D

    ReplyDelete
  10. Ne sekiraj se, eto faksa još malo, tek ćeš onda imati na šta da se žališ :)
    Dobar ti fol ovaj s upaljačem, samo ga čuvaj od Edwarda Cullena :p

    ReplyDelete
  11. Kradem ti ideju za upaljac. :D
    Peglanje outfit je za 10! :D

    ReplyDelete
  12. hahahaah citam sta si pisala i ne vjerujem! ti si kraljica! :)))

    dobra ideja :)

    ReplyDelete
  13. Don't you just love the summer time when you do a tone of things and you have no worries.

    ReplyDelete
  14. Cool outfit za peglanje :)

    http://a1l8b1n1a.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. kako fine slike, uglavnom i ja sam pravila diy upaljac, ono pravo bude lijep stvoren za zensko, i opet neeki muskarac uzme, =/ tako da nije to sigurno, hah =D =D

    ReplyDelete
  16. fora slike, a najbolji je outfit za peglanje ;) bas slatko!

    ReplyDelete
  17. Bravo za Hladno Pivo, to je bend koji moze da mi unese tone i tone pozitivne energije :) i glitter upaljach :) divan!

    ReplyDelete