The best night in my life.

21:26




Jučerašnji dan nije mogao početi gore. Budim se rano ujutru idem u SUP da vadim novu vozačku i fina, kulturna teta me vraća i kaže mi da dođem za dva dana. Sjajno. Trka zbrka ceo dan, sva sreća pa sam uzela slobodan dan. Pakujem se, trčim na taxi. Dolazim u Beograd i naravno gužva u saobraćaju. Svuda radovi, zatvoreni putevi i nadrndani vozači na sve strane, opet sjajno. Čekam N. da se spremi i da završi ovo, pa ono i krećemo. Naravno opet gužva u saobraćaju i naravno kasnimo. Dolazimo do Ušća, parking mesta nema. Uspemo mi da nađemo mesto jedva, a skoro je pola 10. Ja bih najradije trčala, ali ne mogu. Na ulazu nenormalna gužva, toliko sam postala nervozna da sam htela da išamaram neku devojku koja je bila ispred mene. Pola 10, nisu još počeli, dobro je. Mi i dalje na ulazu, a oni počinju, moj izraz lica nikad tužniji. Ulazimo konačno, počinje prva pesma, a ja nikad srećnija. E tu sam već počela da trčim i da vučem N. Gurala sam se i gurala, došla do sredine. Nije mi to odgovaralo, pa sam se još gurala, došla do najveće šutke. Odlučila sam da se još guram, sve dok nismo došli do prvog reda. E tu, sam stvarno bila najsrećnija.
Skakala sam, pevala, uživala, bila na njegovim ramenima. Ni prašina od koje nije moglo da se diše, ni gužva, ni guranje mi nisu pokvarili raspoloženje. Od svih nastupa i festivala na kojima sam bila, mogu sa sigurnošću da kažem da sam se sinoć najbolje provela. ''Hladno pivo'' je bilo sjajno. Vratila sam se kući prljava i zadovoljna.
Razmišljala sam da podelim sa vama i snimke od sinoć, ali ipak neću, jer se čuje moj preterano ''mio'' glas.

These are some photos from the last night concert of Croatian band ''Hladno pivo'' on Belgrade Beer Fest.
I had a really great time. The best time in my life. 












Kisses,
M.

You Might Also Like

30 коментара

  1. Odlican provod....Volim i ja Pivce..:D

    ReplyDelete
  2. Jjjeeeejjjjjj!! Dolaze nam na Pivolend..jedva cekam :))
    Nema boljeg osecaja nego cisto zadovoljstvo posle dobrog koncerta!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda ja dolazim za Skoplje 1. septembra. :D
      Izguglala sam sta je i kad je,hehehe.

      Delete
    2. Ako, super. Ako s' njima dodje i Mario, upoznacemo Mileta :))))))))

      Delete
    3. Jooj, sto bih volela to. :D

      Delete
    4. EE, sad mi stize pres rilis...pa oni imaju samostalni koncert 24.08 u Havani :)) I da - Mario dolazi s' njima sto znaci sad ili nikad Milice !! :))

      Delete
    5. To mi je rano,radim josh tad. :((

      Delete
  3. Videla si šta je meni upropastilo veče, koje je nažalost počelo ekstra...bezveze, ali makar se neko lepo proveo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je zao sto se tako zavrshilo. Nemoj vise nikad da zaboravis pumpicu! :)
      Steta sto te nisam videla u onoj silnoj guzvi. ;)

      Delete
  4. nek je tebi bilo lijepo, i kako je fina ta jaknica, mislim sva si mi extra na toj slici (frizura i patike, i poza =D )! =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hvala. A frizura je produkt vrucine, zavezala sam je sa nekom od narukvica sto sam imala kod sebe. :D

      Delete
  5. Prljava i sretna baš :)
    Hladno pivo sam gledala prije tri godine i bili su odlični, dečki se baš potrude za svaku publiku, kod njih nema zijevanja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno su sjajni, jedva cekam sledeci blizi koncert. :)

      Delete
  6. Drago mi je da si se lijepo provela :)

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Sklanjala sam se od sutke, nisam bash u tom fazonu. :D

      Delete
  8. Svaki put kada neko pomene sarmu, znas vec sta zapevam u glavi :) A, hvala Bogu, sarma se u Srbiji cesto spominje ili sluzi, hihihih

    ReplyDelete
  9. Čula sam da je bilo ekstra :)
    A najvažnije je da si bila srećna na kraju :)

    ReplyDelete
  10. love this jacket and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. woah, it must be very fun <3
    http://degeekyshinly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. na hladnom pivu je uvijek super atmosfera, kod mene sviraju večeras :)))

    ReplyDelete
  13. u prvim redovima je uvek najbolji provod :) nema boljeg osjećaja kad se prljav i zadovoljan vratiš kući hehe... želim ti još puno takvih koncerata ;)

    ReplyDelete
  14. Još neko ko voli Hladno Pivo :), divno, još koncert na otvorenom, mogu samo zamisliti miline dok gledaš Mileta pod zvijezdama :D.

    ReplyDelete
  15. volim ovakve event-e ! zivim za to! :)

    zaljubila sam se u army kosulju :D

    ReplyDelete