New in : from Macedonia.

17:00

































Vratila sam se. Dodjoh sinoć svojoj kući i svom krevetu. Iako mi je bilo žao što moram kući, ipak nema lepšeg osećaja od onog kada legnete u svoj krevet, koji vam je najudobniji na svetu. Na odmoru sam se lepo odmorila, nauživala, videla nove, zanimljive stvari, istražila za mene nova, nepoznata, a interesantna mesta i možda najvažnije upoznala nove, divne ljude. Danas ću vam pokazati šta sam kupila na putovanju i dobila, a u novim sledećim postovima vas vodim na uzbudljivo putovanje.

I'm back from my vacation. I've had a great time. I've explored new places, ate some delicious food and met some new, great people. Here are the photos of some things I've bought and in the next posts I will show you photos from my vacation. 







Ovo sam dobila od Ive, moje srećice. :D
I evo je jedna fotka samo za Misty. :D


Kisses,
M.


You Might Also Like

25 коментара

  1. Mnogo su ti slatke ove starke, valjda će da stane kiša ovih dana pa da možeš da ih nosiš, jedva čekam neki post sa njima :)

    ReplyDelete
  2. Dobro dosla. Jedva cekam post o putovanju...

    ReplyDelete
  3. Pretpostavila sam da je ona, cim sam vidjela rapsodi. Svaka cast na odlicnom nakitu....:)))

    ReplyDelete
  4. Starke su odlicne. :)

    ww.apfaboulous30s.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super, neka si se vratila i odmorila :)
    Patike, pa jos i karirane odlicne su mi.
    Lakicu su isto odlican izbor, a imas i interesantne komade nakita. :)

    ReplyDelete
  6. Starke su odlicne.
    Dobrodosla nazad :)

    ReplyDelete
  7. Home sweet home to je uvijek tako gdje god da se ode. Divnih stvarcica si kupila :)

    ReplyDelete
  8. Ma gde iskopa ove starke??
    Aj da se menjamo sa fotkama - ja tebi, ti meni :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe,njih sam nasla u Aleksincu kad sam se vracala kuci. :D

      Delete
  9. Welcome back!! :)Hope you had a fun vacation.. ;)

    www.cutedumpling.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Samo da znaš, Iva i ja imamo isti ukus, jer i ja imam iste lakove. Baš sam se nasmejala. Drago mi je što si se lepo provela, napunila baterije, jer sad dolazi fakultet i na dalje-zna se. Držim ti palčeve!

    Kiss za Ivu!

    ReplyDelete
  11. Joj takve slične starkice sam vidjela nedavno, baš su mi zakon *zavid zavid* :) Samo nigdje u mojim bojama, uvijek ili plavo ili ljubičasto :) Obvezno jedna slika stopica u njima za mene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam jednu fotku bas za tebe, samo treba da prebacim fotke i stavljam oma. :D

      Delete
    2. Weee stopice :) Baš su predivne patikice :) ♥

      Delete
  12. Welcome back, you've been missed :).
    I love zipper earring, I have 4 so far.

    ReplyDelete
  13. jedva čekam da vidim fotografije sa putovanja! <3 Vidim da je i shoping bio uspješan! Drago mi je da si se lijepo provela! Kiss

    ReplyDelete
  14. Love the things!!!!did u enjoy?

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Nakit mi je odlican, kao i ova tirkizna nijansa laka - bas ju trazim ovih dana .

    xox

    ReplyDelete
  16. Glavno da si se zabavila! Lajkam džidže posebno, a zavidim na druženju s Ivom!

    ReplyDelete
  17. Super su patike,dobrodosla nazad;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    ReplyDelete