Packing.

10:32






























Mnogo je lakše spakovati se kada idete negde za vikend. Uvek ponesem i više stvari koje mi ne trebaju, jer od viška glava ne boli. Sada bih jako volela da mogu da ponesem dva velika kofera sa sobom i skratim sebi muke, ali to je jednostavno nemoguće. Ne mogu da ponesem čak ni jedan veliki kofer. Problem je taj, što su naša kola dvosed, sa jako malim prostorom koji bi trebao da predstavlja gepek. A u tom gepeku, već se šepuri plinska boca, koja zauzima veći deo prostora. Trudim se da ne pakujem gluposti, nego bitne stvari, jer ipak idem na dve nedelje. Sva sreća pa nije u pitanju zimovanje i ne moram da nosim gomilu debelih stvari.
Još nisam skroz gotova i nemam ideju kako će sve ovo izgledati na kraju, ali poželite mi sreću.

 I't so much easier to pack your things when your going somewhere only for a weekend. I'm going away for two weeks and have to pack my stuff in a really small suitcase, because we have two-seated car with a small trunk. It's difficult. I hope I will succeed. Wish me luck. 


Jeste, ovde može da stane devojka,ali moj kofer ne!
Pratite me na fejsu OVDE.
Follow me on facebook HERE.

 Kisses,
M.


You Might Also Like

49 коментара

  1. Znam sve o pakiranju...hahahaahahaha...i ja uvijek nosim više stvari, jer nikad ne znam kako ću biti raspoložena i to! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se do sad vodila time, bolje da spakujem vise, jer ne znam sta ce mi trebati. :D

      Delete
  2. Joj bas je mali prostor!!! Ja uvek napakujem ogroman kofer, ne umem drugacije :p

    ReplyDelete
  3. Ajme tu stvarno nema mjesta, sretno s pakiranjem, znam kakva gnjavaža to zna biti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Verujem u sebe da cu uspeti. :D

      Delete
  4. Boli tebe briga za mali prostor, to je tebi izgovor da nam pokazuješ kakvo auto imaš. :p

    Idi na nudističke plaže, pa nećeš morat toliko odjeće da nosiš. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ne vidi se koji je auto. ;p A i da znas kakva je krntija, nije za hvalu,hehe.
      A nisam dovoljno zgodna za nudisticku plazu. ;p

      Delete
    2. glavno pravilo nudista je da si nudist samo ako druge bole oči od pogleda na tebe. ne valja ti isprika. ti si prezgodna za nudizam :P

      Delete
    3. Pa ako su ove slike koje si stavila, onda je pontiac fiero. Ako nisu te slike onda je opel tigra. :p

      Pa nisam ti reko da ideš tamo zato što si zgodna, nego da ne moraš nositi silnu odjeću koju nemaš gdje stavit. :D

      Delete
    4. Okej, onda sam previse zgodna za nudisticku plazu. :D
      A kako si samo obrazovan. ;p Jeste pontijak, ali verujem da vecinu ovih devojaka, to nit interesuje, nit znaju koji je auto u pitanju. ;)

      Delete
    5. Nemoj tako..ima i nas sto smo poluzene :))

      Delete
    6. Hehe, znam, znam, zato sam i napisala vecinu devojaka. :D

      Delete
    7. Da ga ne vozi žensko, ne bih ni ja znao niti bi me zanimalo. :p

      Nego kad ti odeš, ko će nam pisat postove? :/

      Delete
    8. Hehe, dragi vozi pontijaka, ja vozim opel korsu, eto misterija reshena.
      Pisacu ja mozhda i dok sam tamo, nesto. :D

      Delete
  5. Obavezno nesto meko i toplo sa dugim rukavima..opak je Ohrid :) Popusti jos traju pa ako ti nesto zafali uvek mozes da dokupis :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spakovala sam! :D A i nadam se da cu morati da dokupim nesto,hehe.

      Delete
    2. Dokupices dok si u Skoplju..u Ohridu bas i nemas gde garderobu, ali zato djindjuvice..eee!!

      Delete
    3. Tim djindjuvama se radujem. :D

      Delete
  6. Uf u ovo moj kufer definitivno ne bi stao :D Ja isto pakiram uvijek i vise neg trebam, te duge te kratke, nikad ne znas sto usfali xD Nadam se da tebi nece nista usfaliti kad moras ovak paziti sto ces staviti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko zna zasto je to dobro, naucicu sad da se ekonomicno pakujem. ;))

      Delete
  7. Lepo se provedi i uzivaj! :)*

    ReplyDelete
  8. ja uvek ponesem manje stvari nego sto mi treba, pa se nerviram! bolje je ovako, sto vise!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste bolje vise,ako mozes. Ja mislim da sam uspela da spakujem dovoljno. :)

      Delete
  9. Zavidim ti sto putujes! :)
    Lep provod zelim. :)

    (SandraBJ sa Ana foruma, hvalila sam te vec par puta ;) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Povezala sam da si to ti..
      Hvala ti puno. ;) ;*

      Delete
  10. ja sam skontala da je najprakticnije da se pakujem po danima (da, potpuna sam patologija - to sve lepo spakujem u kesice i obelezim :) , tako ne ponesem visak stvari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe,probacu i ja tako jednom.. ;)

      Delete
  11. eh sto su mi te slatke muke poznate, nama zenama nikad nije dosta kofera, da mozemo 10 da nosimo bilo bi nam malo. MAda meni je iskreno lakse da se spakujem kad idem na dugacak put nego samo par dana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh,kad bi samo mogle ceo ormar da ponesemo. :) Meni je lakshe kad idem na kraci put. ;)

      Delete
  12. Have a nice time! Good luck dear!

    ReplyDelete
  13. Cool ways to display what is fashionable.

    ReplyDelete
  14. Ne volim pakovanje kao proces jer se uvek brinem da cu nesto bitno da zaboravim, ali sa druge strane - pakovanje znaci putovanje pa mi nekako ne bude tesko :PP
    Ja uvek nosim taman onoliko stvari koliko mi treba jer smislim kombinacije unapred (znam da nisam normalna) ;)

    ReplyDelete
  15. Slazem se- od viska glava ne boli kad se radi o pakovanju i koferima!:) Svidja mi se svidja sadrzaj tvog kofera!:)

    ReplyDelete
  16. Thank you so much for your comment and for following me! I'm follwing back on Facebook

    Have fun on this trip!

    Kisses

    Lemiza
    http://www.lemizysconfessionbook.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  17. Uh, nikada dosta stvari i ko zna mozda zatreba! :D
    Uvek nosim vise nego sto mi je potrebno. :/

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress