Skopje.

14:48







Evo ga i prvi post sa mog putovanja. U njemu ćete moći da vidite fotke iz Skoplja. U prva dva dana sam obišla šta sam mogla u trku, upoznala Ivanu (kao što već i znate) i saznala da kad naručim produženu sa mlekom neću dobiti ono što želim. Zanimljiv grad sa mnoštvom interesantnih gradjevina i skulptura, za koje ipak smatram da nije svakoj mesto baš tu gde jesu. U svakom slučaju to je redak grad u kome se može videti toliko skulptura na jednom mestu. Moj boravak tamo je bio prijatan i ostao u divnom sećanju. Sada mogu da kažem da bih se rado vratila tamo na par dana. Ostavljam vas uz fotografije Skoplja, pa sami prosudite svidja li vam se ili ne.

This is my first post from my vacation. Here are the photos from Skopje the capital city of Macedonia. I've spend a really pleasant time there. 














Kisses,
M.

You Might Also Like

19 коментара

  1. super fotke - valjda ce ih biti jos :D :D :D :D :D :D

    ReplyDelete
  2. pa gdje su fotke kako se vas dvije opijate? ništa? :P

    ReplyDelete
  3. A pazi kad izmedju spomenika majke Tereze i kuce Majke Terezze prave jos jedan spomenik majke Tereze ali visok 30 metara :)
    Bitno da si upamtila - golemo makijato so ladno mleko :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto mi cudno kad me neko sem m.d. - a zove punim imenom :))

      Delete
  4. Their architecture is amazing, a really beautiful city.

    P.S. Enter my amazing giveaway
    http://drastic-plastic-fantastic-plastic.blogspot.ro/2012/09/littleblackdress-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Divno izgleda grad. VIzmenio se dosta od onoga kada sam ga kao dete posetila. A koji grad na Balkanu nije :)

    ReplyDelete
  6. hey, thank you for your nice comment! :)
    I've never been to Macedonia but it looks so nice! great pics :)

    www.thisbrilliantbrunette.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odlicne fotografije.

    www.apfaboulous30s.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nisam nikada bila i izgleda stvarno divno! :D
    Giveaway kod mene na blogu
    http://that-vertigo.blogspot.com/2012/09/pompom-torbice-giveaway.html

    ReplyDelete
  9. stvarno ima tonu spomenika heh :)

    ReplyDelete
  10. Impresivni su mi ovi spomenici. :)

    ReplyDelete
  11. izgleda super, rado bih posjetila Skopje nakon ovih slikica

    ReplyDelete
  12. Skopilje bas izgleda carobno u Antickom duhu.
    Svaki deo vidim podize velikana Aleksandra Makedonskog.
    Neverovatno!!

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress