Just a quick hello.

22:15






Uspeh nekako da se spakujem i naguram torbe u kola i krenuh na put. Mali odmor u Aleksincu i lagano ka granici. Vece u Skoplju, predvidjeno za obilazak rodbine i sutradan jedan divan dan u Skoplju za obilazak i dugo ocekivanu kafu sa Ivom.. Nadam se da cu imati prilike da se jos druzim sa njom, kada se vratim za Skoplje. Iz Skoplja smo krenuli za Ohrid, neobicnim putevima. A u Ohridu me je sacekao prelep zalazak sunca..

I'm on my vacation right now. I was first in Skopje for one day and now I'm in Ohrid in Macedonia. 






Kisses,
M.

You Might Also Like

44 коментара

  1. Aha! Mekike na Strazi :)) Si nasla Mari to biserje ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe,mekike su mnogo dobre, moracu da jedem tamo i kad se budem vracala. A Mari sam kupila nesto i jos neke dzidzabidze,za sad,a pravi biser nek joj kupi buduci muz,hehe.

      Delete
    2. To vracas za ono prodavanje ? :))

      Delete
    3. Heheh,da da.. Samo nek ona prica o prodavanju mene,nece nista dobiti do kraja..

      Delete
    4. Mekike? To nesto kao ustipci? Izgleda mlogo dobro. Omnomnom.
      Extra slike!

      Delete
    5. Kod mene se pravi nesto slicno, lepinjice. Al slicno je testo,mozhe se reci da je kao ustipci. Lepo je u svakom sluchaju,hehe. Sto se mene tice, dajte mi bilo kakvo testo ili pecivo i mirna sam. ;)

      Delete
  2. Ona se zove Iva ......*-* Divno, divno, uzivancija...:))

    ReplyDelete
  3. O divno, uzivas u Skoplju??
    Blago tebi!!
    Lepo se provedi i uzivaj jako puno za sve nas!!~~))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad sam na Ohridu,pa tu uzivam,kad se bude vracala imacu vise dana da uzivam u Skoplju. ;)

      Delete
  4. Da li bi se slozila sa mnom kada bih rekla da je Makedonija nesto kao ciganska Bugarska?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mislim da sam u pravu....

      Delete
    2. Pa svako ima pravo na svoje mishljenje..

      Delete
  5. Aaa vidi vas dvije :)) uživaj, vjerujem da će ti biti super :))

    ReplyDelete
  6. Wow, looks like you are having the best time.

    ReplyDelete
  7. Супер , си ја посетила и Мк мило ми е што си си поминала убаво :)
    Поздрав од МК :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se uste sum vo Ohrid.. Ubavo e.. ;)

      Delete
  8. evo javljam se posle patlidzanijade sis :)), donela sam ti nesto odande, ima da padnes od smeha:). svidjaju mi se slike,dobar taj pogled iz smestaja, poz te svi po kuci,uz tatin koment da si naravno lepa na njega :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah,pa na koga cu biti lepa nego na tatu. :D

      Delete
  9. Looks like a nice vacation!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Vidim, i mekica se jela. :D
    Super destinacija, baš sam bila u julu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste stvarno super destinacija. :)
      Sad cu da ih jedem i kad se budem vracala za Skoplje. :D

      Delete
  11. Prošle godine sam bila u Makedoniji i jedva čekam kada ću ponovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se jos nisam vratila kuci, a jedva cekam ponovo da dodjem. :)

      Delete
  12. Mmm, šta je ovo fino za jesti? :D
    Lijepe slike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nesto kao mekike,mnogo dobro i ovciji sir. :)
      Hvala. ;)

      Delete
  13. opa, srele se vi. svašta ja propuštam što me nema toliko na blogu :)
    imaš nagradu kod mene, btw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srele,srele,hehe. I ja sam svasta nesto propustila od kad sam ovde. :)

      Delete
  14. Fine slike, a znaci ona je Iva, divne ste =D

    ReplyDelete
  15. svi pričaju o Skopju i Ohridu, morat ću zapaliti do tamo i ja.
    put krasno izgleda na slikama btw.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoplje i nije toliko fenomenalno, koliko Ohrid jeste. :)

      Delete
  16. Ah,zasto u ove sitne sate procitah da se spominju mekike :-))
    Bas fino da ste se ti i MPL- Iva nasle na kafici
    Svidja mi se tvoj blog,pozzz :-)

    ReplyDelete
  17. PREDIVNE SLIKE!
    Nema nista ljepse od putovanja!

    <3

    ReplyDelete