Halloween.

17:15



Iako mi ne slavimo Noc Vestica, ja volim kad imam bilo kakvu priliku da se maskiram. Volim maskenbale, pa to ti je. A i uvek su mi se svidjale bundevice, vestice i svi ostali motivi koji su u vezi sa Noci Vestica. Tako sam ja danas nalakirala nokte u duhu ovog praznika. Krvavi nokti! Nisu najsavrseniji, a nije ni ono sto sam prvo zamislila, ali mi se svidjaju! 
Nego, idete li negde veceras? U sta cete se maskirati? ;)

Here are my Halloween inspired bloody nails. Like them?


Kisses,
M.

You Might Also Like

10 коментара

  1. Uuuuuuuuu odlicni su.
    Odoh i ja na korekciju.

    ReplyDelete
  2. Nokti su odlični, a kostimi što sam vidjela na FB još bolji! Deder uslikaj i ovogodišnji.

    ReplyDelete
  3. Ja ću se maskirat u zaljubljenog čoeka njenog života. :p

    ReplyDelete
  4. celog zivota zelim da se maskiram u tus-kabinu :)))
    Blago vama kad imate gde da odete :)) Nego kad vec volis da se kaskiras - prvi april u Sk pun pogodak :))

    ReplyDelete
  5. Pa super su ispali notki :)))
    A ja bih da vidim i tvoj kostim :D

    ReplyDelete
  6. Ja nigdje ne idem, kod mene u gradu nema nikakve fešte pa nažalost nema maskiranja za mene :((

    ReplyDelete
  7. Nisam išla nigde ali mi je pomaganje drugarici da se spremi bila dovoljna zabava :D

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

AmiClubWear.com

SammyDress