My week. XIII

13:55

Mikica!


 Pravimo predah od postova sa putovanja i zavirujemo u moju svakodnevnicu. Dugo nisam pisala ovakve postove, jer iskreno, nisam imala vremena. Čim sam se vratila sa odmora počela sam da se selim, sređujem nov stan, a onda je krenula frka oko fakulteta. Buđenje rano i privikavanje na nov način života. Pored svega toga, zvezda današnjeg posta je moj novi drugar, moj mačak Mikica, krznena loptica koja mi pravi društvo u Beogradu.

After my vacation I moved to my new apartment and started going to university. So I didn't have time to make posts like this. Here is a post with some photos from my past weeks and the star of this post is my new little friend, my cat Mikica. 


Omiljena stolica u stanu.
Favorite chair in my apartment.
Moj mačak.
My cat.

Poklon iz Moskve.
A gift from Moscow. 

Pismo i pokloni iz Kine.
A swap from China. 
Moj drugar ušati i ja.
My friend and I.
Intergalactic diner. 
Omiljeno štivo u poslednje vreme.
Reading lately.


Kisses,
M.

You Might Also Like

19 коментара

  1. Replies
    1. Nadam se da ce da izraste u dostojnog dvojnika. :D

      Delete
  2. Mačka i stolica na ljuljanje. Fali ti još pletivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe taman je i meni to palo na pamet kad sam vidjela fotke :))

      Delete
    2. Hehe, bas sam ponela pletivo sad kad sam se vracala od kuce, ali za nesto drugo, jer ne umem da shtrikam. :D

      Delete
  3. Mikica i ti, macke ste , =D a ta stolica, ahh da je meni jedna takva =D
    <3

    ReplyDelete
  4. Maca obozavam, volim ih jako jer su uvek tako mazne.
    Babuske <3

    ReplyDelete
  5. Mnogo ti je slatkoa to društvo :)

    ReplyDelete
  6. Pa, kako ti ide sa novim načinom života? Ume da bude i ovakav i onakav, ali u suštini je lepo buditi se rano i tako to.
    Društvo ti je baš umiljato a literatura zanimljiva. Zvuči mi zanimljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Snalazim se i zanimljivo mi je za sad. :) Znachi mi sto imam macku sa sobom.. A fakultet, ko fakultet,svidja mi se. :)

      Delete
  7. Hvala svima na komentarima, evo pozdravlja vas Mikica. :)

    ReplyDelete