Answers!

16:09



Doslo je vreme da odgovorim na vasa pitanja. Sklapala sam neki pitanja u jedno, jer ih ima slicnih, ali svi odgovori su tu. Pa ko voli nek' izvoli, citajte.. ;)

1. Koliko si visoka/teska?
1. Visoka sam 170 cm, a imam oko 60 kg, mozda malko manje, jer mi kilaza redovno varira od 55 do 60 kg.

2. Zasto bas ta skola? Sta ucite, da li su teske vezbe, koji si smer? Da li je tesko biti zensko na tako ''muskom'' fakultetu? Koji ti je najdrazi predmet i zasto? (nadam se da se ovo pitanje odnosilo na predmete na faksu :D )
2.  E ovako za pocetak, studiram na Fakultetu Bezbednosti u Beogradu. To je drzavni i civilni fakultet, znaci nemamo nikakvu fizicku spremu,nemamo veze sa oruzjem, itd. Predavanja imamo na Vojnoj Akademiji, jer nas fakultet ima ostvarenu saradnju sa Akademijom; koristimo njihove prostorije, a i postoji zgrada naseg fakulteta u sklopu Akademije. Od kad sam upisala srednju razmisljala sam da upisem Vojnu Akademiju, ali sam odustala ,jer sam ipak shvatila da ne zelim time da se bavim u zivotu. Odlucila sam se za ovaj fakultet, jer se jedini bavi tematikom koja mene interesuje. Predmete koje imam na prvoj godini su : psihologija, teorija konflikata, uvod u pravo, osnove bezbednosti, engleski, sociologija, ekologija, menadzment u bezbednosti i ekonomija. Iznenadjujuce je to sto na mom fakultetu ima mnogo devojaka,verovatno jer je fakultet postao popularan u poslednjih par godina ( to ne znaci da njih ustvari interesuje tematika kojom se bavimo na faksu). Postoji smer odbrane, smer bezbednosti, smer socijalnih resursa i smer ekologije i bira se na trecoj godini..
Najdrazi predmet mi je teorija konflikata, jer je na jednom mestu spojeno vise stvari koje volim, a to su istorija, filozofija i psihologija. Nadam se da sam vam uspela nesto objasniti, a ako vas jos nesto zanima pogledajte na sajtu fakulteta.

3. Da li si u domu?
3. Nisam u domu. Zivim sama u stanu sa svojim mackom Mikicom. :D

4. Da li imas vise drugarica ili drugova?
4. Ranije sam imala vise drugova nego drugarica, sada mislim da je jednak broj. Neretko mi bude interesantnije u muskom drustvu. A prijatelja imam jako malo.

5. Sta bi volela da budes kad porastes?
5. Ministarka odbrane ili ministarka policije (mada to ce biti tesko u ovoj zemlji Srbiji).

6. Gde si sve putovala i gde bi volela da putujes?
6. Moze se reci da sam putovala svuda po malo, ali nikad nisam bila na nekim ekskluzivnim mestima. Najzanimljivije putovanje mi je bilo kada sam isla u Italiju, a najdraze u Makedoniji.
Volela bih da posetim Instanbul i ako se planovi ne promene, tamo idem sledece leto. Takodje bih volela da posetim Englesku i Japan, a od blizih mesta Sarajevo. 

7. Sta si u kineskom horoskopu?
7. U kineskom horoskopu sam Petao.

8. Da li je bolelo kad si busila jezik?
8. Hmm, samo probadanje jezika iglom nije bolelo (naravno zavisi koliki vam je prag tolerancije na bol). I prvih 5,6 sati je bilo super, a onda uzas. Pocinje bol, pocinje jezik da otice. Nisam mogla da jedem normalno, nisam mogla da zvacem normalno 3 dana. Za nekog ko voli hranu i voli da jede to je stvarno strasno. Osecaj je kao da imate natopljeni sundjer u ustima koji pritom i boli. Nakon 7 dana je spao otok i nestao je bol, ali sam se budila sa natecenim jezikom skoro mesec dana. Ali to je sve normalno kada radite ovu vrstu pirsinga, ja na svu srecu nisam imala nikakvih problema, upala i slicno.

9. Najdrazi komad nakita?
9. Hmm, odredjeni srebrni komadi nakita koje sam dobila za 18ti rodjendan, ali ne nosim ih tako cesto.

10. Koje sve strane jezike znas, a koje bi volela da naucis?
10. Znam engleski i ruski i naravno razumem dosta spanskog (kao i svi mi koji smo gledali spanske serije).
A volela bih da usavrsim ruski i naucim nemacki. 

11. Sta mislis o turskim serijama i da l' pratis neke?
11. O turskim serijama mislim isto sto i o svim drugim sapunicama, a to je da mi nisu interesantne uopste. 
E sad, pratim Sulejmana,haha. U pocetku mi je bio strasno zanimljiv, jer ipak postoje neke istorijske cinjenice u samoj seriji. Ali kako sam krenula da gledam na internetu unapred i dosta odmakla, sve manje i manje mi se svidja, jer sve vise i vise vuce na klasicnu sapunicu, ali i dalje nisam prestala da je gledam, jer je zarazno. :D

12. Koji ti je omiljeni film i koji ti je zanr omiljeni?
12. Omiljeni film mi je In Bruges. A volim trilere, drame i krimi filmove. Kad sam bila mala sa mamom sam gledala SF filmove. A fan sam Star Wars-a i James Bond-a. 

13. Sta prvo uradis kad se probudis?
13. Prvo stavim vodu za kafu, pa odem u kupatilo. Onda zapalim cigaru i pijem kafu. Retko kad jedem cim se probudim, a posle kafe i cigare, dan moze da pocne. 

14. Kafa ili caj?
14. Kafa definitivno, u bilo kom obliku i da je jaka. Caj spada u istu grupu kao i kuvano vino, pice koje volim da pijem zimi, ali ne redovno.

15. Kakvu vrstu muzike slusas?
15. Pa uglavnom rok. Ne volim turbo folk i novokomponovane zvezde. A obozavam tamburase. 

16. Koja ti je najdraza knjiga?
16. Plemic od Benedikta. 

17. Jesi li sujeverna?
17. Nisam. 

18. Koje te male stvari cine srecnom?
18. Srecnom me cine ljudi oko mene i paznja koju mi poklanjaju i koju ja njima poklanjam. Lepa jutra, kisa i knjige me cine srecnom. I hrana naravno, mnogo volim da jedem. 

19. Kome se beljis na ovoj slici?
19. Odnosi se na sliku iz ovog posta i bekeljim se Nikoli. ;)

Nadam se da nisam izostavila neko pitanje, ako jesam vicite. 

Kisses,
M.



You Might Also Like

23 коментара

  1. uh i ja bi u japan jednog lijepog sunčanog dana :D
    zanimljiv ti je fakultet, nikad ne bi rekla da to studiraš ;)
    a sulejman haha, moja cijela familija luduje za njim. ispočetka su me živcirali, a na kraju sam se i ja navukla :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, a jeste zarazan Sulja. :D

      Delete
  2. Lepo si nam odgovorila:) Sad imam malo upotpunjeniju sliku o tebi:)

    ReplyDelete
  3. Super, zanimljiv mi je tvoj faks skroz. :)
    I ja zelim u Japan, tamo imam prijateljicu, ali treba para i para za put i dzeparac cak i ako ne racunam smestaj.
    Jao jos neko voli jutra, kise i knjige...jei! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, da znamm, ali tako nesto uvek moze da mi ostane tiha patnja i mogu da mastam o tom putovanju. :D

      Delete
  4. Zanimljiva pitanja, odgovori takođe.

    Imaš nagradicu na mom blou, svrati kad praviš pauzu. Kiss

    ReplyDelete
  5. James Bond <3
    Japan mi je slaba tacka. :D
    Ako te put nanese u Sa, zovi! Cemo da kafenisemo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce me put naneti u Sarajevo,jer tu nisam bila od bivse Juge, a bas mi je zelja. I nadam se da cemo kafenisati. ;)

      Delete
  6. A vidi što izgleda ko da imaš brkove haha. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To po uzoru na tvoju profilnu sliku. :D

      Delete
    2. U mene su brkovi malo drugačije prirode. :P

      Delete
  7. Odlican post. Trebalo bi svi da ih napisemo. Posle nekog vremena, stvarno pozelis vise da saznas o nekome

    ReplyDelete
  8. Odlican post, odlican blog ;)
    Pratim te :)
    I maca je preslatka , i ja imam macka, Fibi se zove <3
    http://jusufovicminela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Lepi odgovori, odlican post:) Srecno sa fakultetom:)

    ReplyDelete
  10. zanimljiva pitanaj i odogovori, a sulejman je zarazan samo sam ga se na srecu na vrijeme odrekla!

    ReplyDelete
  11. first of all i love your header, you look amazing with the flower crown and awww
    your cat is so cute <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete