Ask me!

13:32





Posto vidim da me je par vas pitalo i komentarisalo u proslom postu u vezi sa mojim fakultetom, pa da vam ne bih odgovarala pojedinacno i po komentarima, odlucila sam napisati jedan post.
U ovom postu, a i nekom sledecem me slobodno pitajte sta god da vas zanima na tu temu i uopshte o meni, a ja cu vam rado odgovoriti na sva pitanja. Volim da citam ovakve postove kod drugih, a cilj je da me koliko toliko bolje upoznate.
Tako da sta god vas zanima, pitajte slobodno i ja cu odgovoriti na sva vasa pristojna pitanja. :)

In some other post I will be glad to answer to all your questions, so if you are interested to know something new about me, you can ask me here. 




Kisses,
M

You Might Also Like

19 коментара

  1. E i ja volim ovakve postove!

    Hmmmm

    1. Koliko si visoka/teska?
    2. Zasto bas ta skola?
    3. Da li vise imas drugova ili drugarica?
    4. Sta bi volela da budes kad' porastes?

    ReplyDelete
  2. Gde si sve putovala?

    ReplyDelete
  3. Koju vrstu muzike slusas?

    ReplyDelete
  4. Ih, ja sam imao baš par nepristojnih pitanja, tako da ništa... :/

    ReplyDelete
  5. Mene zanima sta ucite, da li su teske vezbe, koji si smer, da li si u domu? :)

    ReplyDelete
  6. Što si u kineskom horoskopu? :D

    ReplyDelete
  7. Je li boljelo kada si radila pirs na jeziku? Nemoj da uljepšavaš istinu. :D

    ReplyDelete
  8. Najdraži komad nakita?
    Koje sve strane jezike znaš, a koje bi voljela naučiti?
    Što misliš o turskim serijama i dal pratiš koju?

    ReplyDelete
  9. I ja volim ovakve postove. :D

    Kakvu vrstu muzike slusas?
    Koja ti je najdraza knjiga?
    Jesi li praznovjerna?

    Mozda se jos nekih sjetim do sljedecg posta :D

    ReplyDelete
  10. Da li je teško biti žensko na tako "muškom" fakultetu? Kažem muškom pod navodnicima jer nisam sigurna koliko ima žena na takvom fakultetu, ali znam da inače po tradiciji muškarci naginju tom zanimanju.

    ReplyDelete
  11. Nemam ni jedno pitanje samo pohvale za blog! :)

    milna89.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Meni sa bas dopada ova slika. Tako si slatka i prirodna :)

    ReplyDelete
  13. Cute picture! x

    http://heidi-likes.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  14. Zanima me koji ti je najdazi predmen i zasto??

    ReplyDelete
  15. Koji ti je omiljeni film, i koji žanr ti je omiljeni? :) ♥

    ReplyDelete
  16. Sta prvo uradis kad se probudis? :D
    Gde bi zelela da putujes?
    Iiii koji ti je omiljeni komad nakita? :)

    ReplyDelete