DIY : Pimp my shirt.

13:46

honestlywtf





Vec duze vreme planiram da uradim nesto slicno kao na fotki iznad. I konacno sam nasla malo slobodnog vremena. Ja sam svoj diy dosta pojednostavila, tako da moze bilo ko da ga uradi i ko nije preterano sposoban i talentovan.

I finally found time to pimp my shirt. I was inspired by the photo above. My diy is very simple, so anybody can do it.

Potrebno vam je :
You will need :

Perlice, biseri i slicne stvarcice koje mozete da nadjete u kuci i igla i konac.
Some pearls, beads, anything you have and  needle and a thread.
Kosulja.
A shirt.
I potrebna vam je masta! 
And you need your imagination!

Zasivajte perlice gde god zelite, pazite na simetriju, a i ne morate. Imate potpunu slobodu. Ja sam se odlucila za nesto dosta jednostavno i po formi i po boji.

Sew your pearls wherever you want.  I decided I want to add only a simple touch.





Svidja li vam se?
Do you like it?



Kisses,
M.

You Might Also Like

39 коментара

  1. uf odlicno!!!!

    mogla bi i meni nesto slicno da uradis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :)
      Moze, moze, daj sta hoces. ;)

      Delete
  2. Odlicno je ispalo, bas s ukusom :)

    ReplyDelete
  3. Obozavam perlice i studded momente na teksasu. BAs si dovbor odradila posao. jel to kosulja ili gornjak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ne, nisam smislila neke nove reci gore, vec sam na poslu i jako zurim :) Dakle, trebalo je da pise> Bas si dobro odradila posao. hihihih

      Delete
    2. Hehehe,hvala. ;)
      Kosulja je u pitanju.. :)

      Delete
  4. Lepo si je pimpovala, extra je!


    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)
      E, evo i ovde da ti napisem za moju jaknu... Nikakva filozofija, pa zato nisam pisala korake! Samo oparas deo koji zelis da zamenis, i onda tu nasijes drugu tkaninu! Ovo moje parce je u obliku pravougaonika, onako kako sam ga kupila, niti sam ga merila, niti krojila! Samo sam posle napravila ove spiceve i porubila... Ako krenes da radis nesto slicno pa zapnes ili se zbunis, tu sam ja, pitaj sve slobodno! <3

      Delete
  5. Naravno da nam se svidja samo treba pronaci odgovarajuce perlice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam npr. iskoristila perlice od neke stare pokidane ogrlice. ;)

      Delete
  6. Bravo odlicno je, i ja cu to morat napraviti, i jedva cekam vidjet tebe u tome =D =D
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno.. :)
      Potrudicu se uslikati outfit, ti si mi dala ideju da iskoristim tajmer i samookidac varijantu. :D

      Delete
  7. Super je! :)
    I ja skoro uradila nešto slično sa belom košuljom,
    ali mi se ne da da završim sa celom kragnom :)

    ReplyDelete
  8. Joj, koliko ja tih zezalica za usivanje imam..prosto ne znam sta da im radim :)

    ReplyDelete
  9. Super, super, super! Bas mi se svidja :D

    ReplyDelete
  10. Odlicna idea> Ja i sa usivanjem dugmeta imam problema! :) Svaka cast.

    www.apfabulous30s.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Naravno da mi se sviđa :)) super je ispalo!

    ReplyDelete
  12. So great, I like it so much!
    kisses)

    ReplyDelete
  13. Oldicno , meni je ovo bas jedan od lepsih DIY postova koje sam videla u zadnje vreme :)

    ReplyDelete
  14. super je moraš slikat da vidimo kako ti stoji pozzzz

    ReplyDelete
  15. Prooojekat :))), mi lajki :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe,e bash me obradovao ovaj tvoj komentar,sestro. ;)

      Delete
    2. haha naravno, zato sto si zamislila moju gestikulaciju, nedostajes mi, a sutra ces videti moje projekte, biserna groznica je zavladala hahhaa

      Delete
  16. Super diy! Planiram i ja nesto slicno :))
    Moras nam pokazati ovu kosulju i u outfit postu ;)

    ReplyDelete
  17. Naravno da mi se sviđa, preslatko je! Obožavam kad se stvari ovako osvježe nekim jednostavnim detaljem :)

    ReplyDelete
  18. Amazing post! :)
    Would you like to follow each other?!

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  19. wow, love diy - nice choice and nice style dear <3
    x the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. ovo je supac, i ja planiram tako nesto !

    ReplyDelete
  21. Odlično je ispalo! Jednostavno i efektno!

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress