My week. XIV

11:03

Novo na zidu.
New stuff on my wall.



 Protekle dve nedelje sam provela u učenju, sredjivanju stana i borbi protiv prehlade i temperature.  Prošao je i prvi kolokvijum. Iako sam bila bolesna smogla sam snage da odem na Sajam knjiga, o tome šta sam kupila u nekom od narednih postova. Prethodni dani nisu bili najsjajniji, ali ipak su se provukle neke sitnice koje su me izvukle iz svega i obradovale. 

Here are some photos from my past weeks. 


Gledanje GG dok sam bolesna.
Watching GG while being sick. 

Pimped my chair.

Lečenje.
Healing.

Mikica i ja učimo.
My cat is studying with me. 

Noktićiiii.
My nails.
Kisses,
M.

You Might Also Like

10 коментара

  1. Nisam jedina koja lijepi sličice po zidu.. Jeeeeeeeej :D

    ReplyDelete
  2. Joj podsjetila si me da danas moram učiti -.-
    Pihh!

    ReplyDelete
  3. Kaj si kupilaaaaaaa_ :D Mackice na sve strane...:)))

    ReplyDelete
  4. Jao ja sam se toliko (sa zakasnjenjem, jer pre par godina, kad je bilo aktuelno, zaista nisam mogla da razumem toliko buke oko 'Dinastije' sa razmazenim tinejdzerima sa Menhetna :) navukla na GG, da me je sramota da priznam - eksirala sam 5 sezona za mesec ipo dana :)

    ReplyDelete
  5. Super su ti nokti! :-)

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete