Beanies and caps.

15:21




Pre par dana sam pisala o sesirima. Oni su tu da ukrase svaku kombinaciju, ali kada se probudim rano ujutro i vidim kako je hladno i kako duva vetar, ja se okrecem ka nekoj od svojih kapa. Jer znam da su tople i da ce me cuvati tokom celog dana. Lepe, tople, sarene i raznih oblika. Nosim ih kao dodatak koji ce da osvezi svaku kombinaciju, ali i da sacuvaju moje usi, jer zbog moje kratke kose, one su tu na prvom udaru vetra.
Da li vi nosite kape i kakve ? Ili ih ne volite i rizikujete da se smrznete? :)

Something that I like maybe more than hats are caps and beanies. They are warm, pretty and colorful. Do you like them or not?








Kisses,
M.

You Might Also Like

23 коментара

  1. Super mi je ovaj post, i like ti <3
    http://jusufovicminela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja nigdje ne idem bez kape :D Imam tanku kosu koja se nakovrča po ovoj vlazi vani pa izgleda neuredno ako nemam kapu. A imam ih mali milijun, za svaku priliku :D

    ReplyDelete
  3. ooh yes!i like beanie :)

    new post about my new cruelty free brushes!
    www.alicemazzara.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja imam kapu od zečje dlake i pravo je dobra. :D

    ReplyDelete
  5. moja kapa na medolina je pobednik ove sezone bez konkurencije :)))

    ReplyDelete
  6. Kape,kape, kape. Ionako ih sad znam plesti :), jes da znam samo jedan tip ali dobro je. Znam samo tu beanie. AKo nađem vremena isplest ću svim blogericama :), ne smijem čvrsto obećavati zajebat ću.

    ReplyDelete
  7. super odbir slika baš mi se sviđa takav oblik kapa :)

    ReplyDelete
  8. Mene zanima kak da dobijem da mi kosa izgleda ko ovoj na šestoj slici xD A za kape, nisam fan :D Osim ove "mačje" za po doma haha :D

    ReplyDelete
  9. Kad sam bila manja, tripovala sam da mi nijedna kapa ne stoji, pa sam se smrzavala kad dodje zima. Sada mislim da je to jedan savrsen detalj, i to ne samo zimi. Dodje mi nekad da ostavim vunenu kapu na glavi, i kad skinem kaput i vec sednem u ugrejanom prostoru. Toliko ih volim :)

    ReplyDelete
  10. Zadnja fotka je za mene :)))
    Nego kao da si mi procitala misli..sad sam bas bila po sesire i od sveg onog cuda ostala dva - jedan braon (divan ali prevelik) i jedan ciklamasti uzas :) Stize nova tura u ponedeljak :))) Nego ja te ni ne pitah kakvu bi ti boju.. sve fledam neke crne i sive :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm,crno i sivo savrseno zvuchi.. Te boje idu uz sve. :))

      Delete
  11. joj baš su lijepe, posebno ova crvena :D ja imam neku staru crnu, izgledam ko lopov u njoj xD

    ReplyDelete
  12. Super su! Obozavam ih. Super je izbor fotki :)

    ReplyDelete
  13. I ja nosim kape a više trake za kosu,nekako su mi jednostavnije jer ih nemoram uvijek skidat :)

    ReplyDelete
  14. Kape su glavni detalj sezone. A i toplo je :) www.moiminnie.blogspot.com x

    ReplyDelete
  15. Obozavam kape :) i uvek osveze kombinaciju, ali nikad ne umem da ih namestim kao na ovim fotkama, meni spadaju :P

    ReplyDelete
  16. Super slike. Mislim da sam jednom vec rekla.... Vecinu kapa moja kosa bas ne voli.

    ReplyDelete
  17. Bijela kapica, 6. slika je za mene!

    Osvoji nakit: >> GIVEAWAY <<

    ReplyDelete
  18. Ja ne volim kape da nosim jer me uvek svrbi celo :D ahhaha ali volim na drugima da vidim :D

    ReplyDelete
  19. Ja obožavam kape, imam ih milion i nikad mi ih dosta :) Po ovom hladnom vremenu mi uopće ne pada na pamet izaći bez nje na glavi :))

    ReplyDelete
  20. Kako su lepe. Kako bi volela da mojoj vrljavoj glavi stoji neka kapa, ali moracu da se odlucim za neku, mnoogo je zima!

    ReplyDelete