Dark green.

09:25




U poslednje vreme imam baš sreće i osvojila sam dosta stvari. Jedna od njih je ova sjajna torba iz Tašnarije , koju sam osvojila zahvaljujući njima i Cipelici. Zahvaljujem im se ovom prilikom još jednom, a vi pogledajte kako sam je ja iskombinovala.

Here is another one clutch I won recently. I think it's wonderful and you can see here how I combined it in this outfit. 





jeans/farmerke: levi's; shirt/majica: trn; sweater/dzemper: no name; clutch/torbica: Tasnarija.





Kisses,
M.

You Might Also Like

26 коментара

  1. prelijepa je i baš mi je drago da si je ti osvojila;)

    ReplyDelete
  2. Love the forest green sweater with the spikes. It's so stylish!

    xoDale
    http://www.savvyspice.com/

    ReplyDelete
  3. Baš je cool torbica sa zanimljivom bijelom podstavom. I ti si ju cool iskomninirala :)

    ReplyDelete
  4. torbica je predivna :)
    I taj džemperak i detalji :D
    Ljepota :D

    ReplyDelete
  5. Torbica je predivna.Skroz ti se lepo slaze uz cardigan.
    Nitne, pa sova, sve mi je mnogo slatko.

    ReplyDelete
  6. Super materijal za torbicu.
    Dzemper odlican!!

    ReplyDelete
  7. Super si iskombinovala torbicu! :D
    A dzemper je odlican sa tim nitnicama <3 i sova naravno! :D

    ReplyDelete
  8. omG torba je prelijeeepa =D i onda mi je fino i sve ostalo, i hlace isto, =D predivno predivno =D fina mi je ta zelenkasta boja! =D

    ReplyDelete
  9. Mnoooogooo volim tu nijansu zelene :) ... torba mi je onako, tako - tako ... čudno mi nekako, taj bijelo dio, kakva je to tekstura, od čega je torba :S ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa materijal se zove kavijar nesto, nisam sigurna. Ali ne umem da objasnim na sta me podseca materijal pod prstima, mozda neka guma, ali ipak nije ni to. :D

      Delete
  10. Odličan ti je stajlin i frizura, i sviđa mi se šta si napravila u headeru :)

    ReplyDelete
  11. Wow, baš je dobra kombinacija! Otkinula sam na te nitne. :)

    ReplyDelete
  12. I love your cardi and necklace!

    Kisses, Lucy:)

    ReplyDelete
  13. Joj kako ti je fina ova vestica, sad bih ti je ukrala :D

    ReplyDelete
  14. Ja tu nista ne bih dirala, sve je super! :D

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Preslatka si, ova frizurica ti stoji opako dobro!:)
    Jako mi se sviđa džemper, i baš si sve ovo lepo skockala!:))

    ReplyDelete
  16. Kako tebi slatko stoji ova frizurica :)
    I sova i kardigan su super :*

    ReplyDelete
  17. Kazu da je ovo boja 2013. godine. Divno ako jeste, savršena je.

    ReplyDelete
  18. Nema na cemu. :)
    Super ide uz dzemperak! :)

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress