Mama's got some brand new shoes.

12:22

cipele/shoes : graceland.


Deda Mraz me je ove godine obradovao pre vremena... I to sa jednim prelepim parom cipela, koje cu ipak moci da prosetam jer smaka sveta nije bilo! ;) Boja se ne vidi bas najbolje na ovoj fotki, u pitanju je divna boja cigle.
Moram da se zahvalim mom N. jer je on Deda Mraz u ovoj prici. :)


Santa surprised me earlier this year. And he surprised me with this lovely shoes. I've got to thank my boyfriend for them. 


Kisses,
M.

You Might Also Like

17 коментара

  1. Kaaaako su dooobre! I meni su jutros stigle jedne, bice ih uskoro u new in postu! :-)

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super su, super :))) Savršno božićne :))

    ReplyDelete
  3. bome je darežljiv deda mraz ove godine, i kod mene uranio hehe :D
    lijepe su cipele :)

    ReplyDelete
  4. awww kako su fine =D i bas je fina boja =D
    <3

    ReplyDelete
  5. Mama knows how to walk in this? :))
    Moj Deda Mraz je rekao :" Na ti pare, kupi si sta ti treba" :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam,znam. E sad, uvek moze da preovlada moja smotanost i da se prospem negde.. :D
      I ja sam isla sa svojim Deda Mrazom da biram,hehe.

      Delete
  6. Bacam veliki ME GUSTA na ove cipele! :D

    ReplyDelete
  7. Totally shizzz! Bas su dobre. Svaka cast i Deda Mrazu i tebi, kako ce lepo da ti stoje. I lepa je boja

    ReplyDelete
  8. Volim takav tip cipelica, u Deichmannu ih se može stvarno puno naći.. lijepo od momka, baš me zanima što ću ja od svog dobiti. Ako bude loše, reći ću mu kak je jedna blogerica cipele dobila :D

    ReplyDelete
  9. Svidjaju mi se.Bas su skroz lepe cipele!! :)
    Jedva cekam outfit :)

    ReplyDelete
  10. Kako je meni krivo što mi je propao put u Graz :( inače bi cijeli Deichmann opelješila za 100 € :D super su cipelice ...

    http://majolinacity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Baš su dobre, boja pogotovo. :)

    ReplyDelete
  12. U, odlične su. Imam skoro identične, samo bež, a ova boja je definitivno efektnija :)

    ReplyDelete