My week. XVII

11:37

Dobra zamena, kad nema maminih.
Yummy.



Ovih par nedelja mi se svasta izdesavalo, a kad bolje razmislim nista preterano bitno.
Ucim,ucim,ucim,sada je udarno vreme za kolokvijume iz svega, iz nekih predmeta imam i po par kolokvijuma.
Desio mi se sneg, kao i vecini vas. Ja zimu volim, sneg obozavam,aliiii.. Mnogo bih volela da sam sad kuci, gde mogu svuda da stignem za 5, 10 minuta, kakva god mecava da je napolju. Naravno i ove godine je moja smotanost dosla do izrazaja pa sam pala pre neki dan na sred pesackog prelaza, sva sreca pa me niko nije udario kolima. Ipak, prvih par dana dok je jos sneg padao isla sam svako vece da se setam i moram vam priznati da sam uzivala u mirnim, zavejanim ulicama. Ovih dana najvise volim da se ususkam u topli krevet, sa soljom tople kafe, zajedno sa svojom mackom koja mi greje noge, eh kad bih mogla tako po ceo dan.
Isla sam da gledam novog Dzejms Bonda u bioskop i blago receno sam se razocarala. Em sto Danijel Krejg nije dostojan da bude  Bond, em sto je film pun gresaka na koje ne mogu da zazmurim. To je naravno samo moje misljenje, ali vam ja ovaj film ne bih preporucila uopste, posebno ne ljubiteljima Bonda.
Mnogo mi nedostaje kuca, ali ne znam kada cu ici, jer mi je poslednji kolokvijum 25. decembra, sto me je mnogo rastuzilo jer necu moci da idem kod bake za Bozic, ali prvom prilikom bezim kuci.
Uzivajte u ovom snegu i ovoj zimi, koliko god mozete i nemojte kukati. Brzo ce doci prolece. :)

A lot of things happend to me this past weeks. I managed to survive! I love snow and I'm happy it is snowing. I will leave you with some of the photos from the past weeks. Enjoy the winter if you can! :)


Weekend warrior.
Masnica posle pada, sad je jos crnje. :D
I'm very clumsy.

Mikica vas pozdravlja.
Mikica is saying hello.


Zimska idila i moja jelkica.
Snow! And my little tree.


Kisses,
M.

You Might Also Like

20 коментара

  1. Kako divna jelkica!

    Sretno sa ispitima, brzo će to da prođe, pa ćeš da uživaš :)

    ReplyDelete
  2. Kako nema svašta, vidiš da ima. :p

    ReplyDelete
  3. Obožavam ovakve postove :)
    A znam kako ti je sa tim učenjem..i ja glavu ne dižem -.-

    ReplyDelete
  4. Predivan post, iskren i zivotni :). Imam i ja masnice od padova, ta tvoja je bas velikaa :/, pazi seee ;)
    Mikica mi je od svega najsladja, pozdravlja je moj macak Fibi <3


    Moj novi post:
    http://jusufovicminela.blogspot.com/2012/12/trendi-boje-za-zimu.html

    ReplyDelete
  5. ja uglavnom psujem, ne kukam :)) Dobar ti ovaj ratnik :))))))))))
    kazi da je Pufna idealna grejalica za noge!!

    ReplyDelete
  6. Pozdravi Mikicu, šećer mali.
    A mamine knedle su ipak mamine knedle, premda, što ti kažeš, mogu da prođu i ove...i :D

    ReplyDelete
  7. Kako ti imaš super hobi, mislim na taj weekend warrior dio :), i fina ti je mačka.
    Evo kod nas se snijeg otopio, nadam se da je i kod vas, što se mene tiče ispunio je svoju kvotu :p

    ReplyDelete
  8. Ti si i dobro prošla,
    ja sam prošle godine prst slomila na ledu :))
    Skroz je kul fotka u maskirnoj uniformi! :)

    ReplyDelete
  9. Hehe super mi je ona sniježna fotka :))

    ReplyDelete
  10. Napokon je otopio, pa sam prestala da kukam. Jos je i toplije. :D

    ReplyDelete
  11. taj plavi tip je takav fail za bonda, grozota!

    ReplyDelete
  12. beautiful pics!!!

    http://glamourdrama.blogspot.it/2012/12/giveaway.html OPEN GIVEAWAY! 50€/$ SEPHORA OR ITUNES GIFT CARD

    ReplyDelete
  13. meni je Bond bolje spakovan nego ikada (ipak pricamo o Semu Mendesu), ali Krejga nikako ne mogu da svarim!

    ReplyDelete
  14. Hah, sjajne fotke! Nalakiraj tu macku, vidis da hoce! :-)

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Hvala svima na divnim komentarima. :)

    ReplyDelete