Winter essentiality.

13:51




Bez cega ne mozete u ovim hladnim, zimskim danima? Sigurno je to neka krema za ruke, labelo... Meni su zimi sake neretko grube i suve, a usne ispucale. Ovo su neki proizvodi koji mi pomazu da se borim protiv hladnoce i vetra i bez kojih ne bih mogla.

Baleino mleko za telo, mirise bozanstveno i podseca na leto i neke daleke, tople predele.
Prvi put ga koristim i jako sam zadovoljna.
Ova mala stvarcica je nesto kao grozdjana mast iz Oriflame-a. Imam je jako dugo i nikako da se potrosi. Mozete sa njom da mazete usta, ali i ruke i bilo koji deo tela koji vam je ispucao. Ova moja ima divan miris vanile, a mislim da sada u ponudi imaju aromu cokolade i visnje.
Nesto bez cega ne izlazim iz kuce je krema za ruke. Ova sa mirisom jagode nije losa, ima divan miris, ali ja vise volim kada su kreme malo masnije, tako da kada potrosim ovu idem u potragu za drugom. Kremom za stopala sam odusevljena, ima miris peperminta i dosta je masna i gusta, sto meni odgovara, sa njom mazem nekad i cele noge, ne samo stopala.
Krema za lice, takodje iz Oriflame-a, lepo mirise i jako lepo hidrira kozu. Namenjena je osetljivoj kozi.
I naravno, nista ne moze da prodje bez ukusnih, toplih napitaka, kada se vratim kuci. 

Kisses,
M.

You Might Also Like

14 коментара

  1. Da, da, labelo i krema za ruke, cas sam neki dan cak tri labela imala u torbi! O.o

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jao, super mi je ovaj post, bas sve sto trebamo za ovaj period, kisses
    http://jusufovicminela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Labelo i krema za ruke, potpisujem :))

    ReplyDelete
  4. Jos kad bih negde nasla kremu za ruke koja greje, to bi bilo savrseno...

    http://belgradefairy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Labelo, krema za ruke i krema za lice. Obavezno! :D

    ReplyDelete
  6. Volim sve od Balee. Da, sve što hidratizira kožu zimi je na prvom mjestu. Ali i sve što grije. Mačak je bolji od čarapa, slažem se :D

    ReplyDelete
  7. dosta ovog već koristim a najbitnija mi je neka dobra krema za ruke :)

    ReplyDelete
  8. ja imam i labelo i kremu, al nikad ne ponesem u torbu, pa jedva cekam doci do stana da stavvim kremu na ispucale ruke, jer uvijek zatreba kad je nema, =D AL Sreca pa uvijek imam prijateljicu koja nosi uvijek sa sobom kremu za ruke =D

    ReplyDelete
  9. Tako slican balazam imam ja iz AVON-a sa misrisom meda i mogu reci da mi je puno bolji od labela i ako tih stvari.
    Super stvarcica, a i to sto kazes da dugo traje!!

    ReplyDelete
  10. Steta sto tih proizvoda nema ovde kod mene. :( Bas bi volela neke da probam.

    ReplyDelete
  11. E baš idem ovih dana da kupim novu kremu za ruke, baš ću videti tu Baleinu da iskopam :)

    ReplyDelete
  12. Uf i ja sam namazana od glave do pete ko masna tepsija :D Milford ♥

    ReplyDelete
  13. Kao tepsija, ha ha..bas tako, i ja sam. I ti si se lepo obezbedila, treba se paziti. I ne treba se nervirati, zbog tena. Lose utice, ha ha

    ReplyDelete