Just black.

13:35



Pre neki dan sam otvorila orman i shvatila koliko imam crnih stvari u njemu. Mislim da je crna savršena za hladne dane. Možda će neko reći da je dosadna, ali meni nije. Povremeno se najbolje osećam kada sam sva u crnom i imam neki mali detalj na sebi, koji razbija monotoniju. 
Nadam se da će vam ovaj post poslužiti kao inspiracija za neku narednu all in black kombinaciju.

I noticed that I have so much black clothes in my closet. I love black and I don't think it's boring. Sometimes I feel most comfortably when I'm in all black.
I hope you will find some inspo in this post, for your future all in black outfits.





*source: favim.com & google.com*


Kisses,
M.

You Might Also Like

12 коментара

  1. I like black , great post
    kisses

    ReplyDelete
  2. Gde dosadna! Crno mi je omiljena odevna kombinacija, koliko god to zvucalo mracno :) Nista ne moze biti toliko elegantno i potpuno, kao neka npr. crna haljina ili komplet. Pa jos sa nekim detaljem u drugoj boji. Black is always in fashion!

    ReplyDelete
  3. Odlican post =D
    ma crno je vrh =D
    <3

    ReplyDelete
  4. Fotke su mrak ;)
    Total black look mi je
    oduvek omiljen i ja tu ništa ne
    bih menjala :)

    ReplyDelete
  5. ja volim boje, ali osjećam se odlično kad sam skroz u crnome.

    ReplyDelete
  6. Volim vidjeti zenu u crnom tako obucenu jer dobije nesto elegantno i graciozno u sebi. Bas juce sam bila u zari i radnice su obucene u crno od glave do pete i sve nekako imaju opustenu dugu tamnu kosu sa debelim obrvama sto im daje potpuno nesto nestvarno fino , da se moras okrenuti za njima.Takodjer nova kolekcija za proljece imjse isto crna i elegantna :D tako da ti je ormar koji je prepun crne odjece pun pogodak :*

    ReplyDelete
  7. obozavam skroz crne kombinacije!

    ReplyDelete
  8. odlicna inspiracija, sad cu morat napravit jedan all in black post ;D

    ReplyDelete
  9. Black is black. Nezamenljivo. Vanvremenski.

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress