Denim on denim.

13:18









Kisses,
M.

You Might Also Like

27 коментара

  1. Super ti stoji i odlično ti izgleda frizura :))

    ReplyDelete
  2. Jako si slatka i drazesna.
    Masnica na kosuljici je divna!!
    Kajis <3

    ReplyDelete
  3. Nice! Kais me uvek odusevi! Te ruzice su divne, imam i ja jednu istu!

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ajj lutko ovo mi je predivno =D kosulja je san =D
    <3

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Ne dam! U poslednje vreme ga bash chesto nosim. :))

      Delete
  6. Odlična kombinacija. Ti cvjetići na košulji su super. jesi ih sama pravila? :D



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Nisam ih sama pravila, to su ustvari snalice. ;)

      Delete
  7. Lepo te nahvalise i meni se svidja kaoz (bese terranova), tvoja frizura, ruzice ali moram priznati, te dve boje texasa? Treba paziti kad se oblace dve boje texasa, to je klizav teren ... sorry, moram biti iskrena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, kaish je terranova. :) Ej uvek volim da procitam iskren komentar, osim ako nije od bezobraznih anonimusa, i hvala ti na tome. Ja npr. volim kombinacije teksasa da je jedna stvar tamnija, a druga svetla, a npr. ne svidja mi se kombinacija dve tamne nijanse. Sve je stvar ukusa. ;)
      I hvala ti josh jednom na iskrenom komentaru. :)

      Delete
  8. i ja obozavam tu kombinaciju! lijepa si mi! kosulja mi se bas svidja! i te masnice:)

    ReplyDelete
  9. Super. :)
    Moj blog:

    http://danicafashion.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  10. Kais je jako sladak :)

    http://sanjaburgundy.blogspot.com/2013/03/silver-me.html

    ReplyDelete