My week. 2

12:50

budjenje svaki dan u 8h da bih učila.


Dugo nije bilo ovakvih postova. U poslednje vreme samo učim,još malo će se završiti i ovaj ispitni rok. Kad se on završi počeće drugi pa ću opet da učim, ali šta da se radi, zato sam valjda i upisala fakultet. Konačno mi je počeo drugi semestar i predavanja. Ali ne žalim se,upoznala sam nove ljude i trudim se da slobodno vreme iskoristim maksimalno. 
Verujem da nisam jedina kojoj je ova zima dosadila. Muka mi je više od hladnoće i snega koji padne jedan dan i istopi se već drugi. Željno isčekujem proleće i radujem mu se. 

Here are some photos from my life these past weeks.  



ja sam mala svinja i ugojila sam se.

izmučena od učenja. :D

fun times.



Kisses,
M.

You Might Also Like

11 коментара

  1. Pušenje ubija, aha! :)
    Takođe čekam proljeće, ili bar jedan sunčan dan. :)

    ReplyDelete
  2. Pusenje ubija kao i Mekdonalds! :)) Na kraju ti ukrali sljokicasti upaljac? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu,nisu. Potroshio se,ali i dalje ima pochasno mesto u kolekciji. :D

      Delete
  3. Ajme mislim da nam je svima više dosta ove zime, al ajde, kod mene bar nema snijega pa se neću previše žaliti :D Sretno s učenjem!

    ReplyDelete
  4. Aha, izmucena od ucenja a prelepa ;) Otkada nisam bila u meku, to se mora promeniti!

    ReplyDelete
  5. Divne fotkice<3



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jao i ja volim cheese Burger u meku, a to mi nikada nije pametna ideja!!
    ELLE mi je omiljeni nas magazni i stavarno ga rade odlicno!!

    ReplyDelete
  7. u meki meki bome kad sam tamo sve pojedem hehe

    ReplyDelete
  8. Hvala svima na komentarima. :)

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress