New in : beauty.

12:00




Danas na meniju su tri kozmetička proizvoda koja sam uzela pre par dana. Prvi je najbolja krema za ruke na svetu. I kad kažem najbolja to stvarno i mislim. Dovoljno masna, savršeno hidrira i super miriše baš ono što meni treba. Koristim je već godinama, ali u poslednje vreme nisam mogla da je nadjem nigde i kada sam je ugledala u DM-u oduševila sam se.
Druga stvar je MaxFactor-ov korektor. Takodje ga koristim već godinama, samo shodno godišnjem dobu i trenutnoj boji mog tena uzimam različiti broj odnosno nijansu. Ovaj korektor mi savršeno odgovara i često koristim samo njega i puder u kamenu, jer ne volim teške tečne pudere.
I poslednji proizvod je Farmasijev kremasti puder. Pre par godina sam kupila njihov puder u kamenu, za neku smešnu sumu i sećam se da mi se mnogo svideo. Ali od tad nigde nisam mogla da ga nadjem. Sasvim slučajno sam naletela na ovaj, nije kao taj što sam ranije koristila, ali nije ni loša zamena.







Kisses,
M.

You Might Also Like

9 коментара

  1. Fitogal je dobra marka, domaća, kad kažem domaća mislim s prostora ex-YU :), ali je teže malo naći, a šteta, imaju dobre proizvode.

    ReplyDelete
  2. Super su proizvodi, kremu sam probala i znam da je dobra :**

    Giveaway na mom blogu

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. lijepo:) ta krema je stvarno odlična, probala sam ju.

    ReplyDelete
  4. Ni ja ne mogu bez ovog Max Factor korektora, najbolji mi je od svih dosad :)

    ReplyDelete
  5. Bas lepo! Ovde me nervira jer nema MaxFactor kozmetike!?Morat cu da nakupujem kad dodjem! :)

    ReplyDelete
  6. Pan stik mi je nesto najbolje!

    ReplyDelete
  7. Kremu za ruke koristim istu. I slažem se, najbolja je :D


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. O da, to je ta krema!

    Novi post kod mene:

    http://ninafashionshow.blogspot.com/2013/02/online-shoping-ana-za-vas.html

    ReplyDelete