Terra.

12:24




Jedno obično veče u mom rodnom gradu, sa mojom dragom sestrom, koje je počelo ovako. I bez bilo kakvog plana završilo se sa medovačom i jednim ne tako glamuroznim obrokom, te fotke ipak neću podeliti sa vama.
I da, ko još razmišlja o kalorijama i tome kako će izgledati u kupaćem kostimu kada dodje leto, pored ovako ukusne hrane koja nas okružuje. Ja svakako ne i moram priznati da ne žalim.

Just a few photos from a dinner date with my lovely sister. 








Kisses,
M.

You Might Also Like

25 коментара

  1. Joj volim medovacu :p isto za kupaci se i ja pitam :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njam,njam, ja medovachu najvishe volim. :)

      Delete
    2. Svi mi koji obozavamo medovacu...

      ♥♥♥

      Delete
    3. Treba grupu da osnujemo. :D

      Delete
  2. mmmm medovača <3 <3
    a pizza je kod mene večeras na repertoaru, jedva čekam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidish, mogla bi biti i kod mene ponovo vecheras, jer je od ovog proslo vec nedelju dana skoro. :D

      Delete
  3. Frizura ti je totalno cool! Kais je savrsen!

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. A 'de je Mara? :))) A ja nikad nisam probala medovacu :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa nema Mare, nece da se druzi sa nama. :D
      E onda kad dodjesh, probaces. Imam ja ovde u Bg-u zalihe najbolje medovace na svetu. ;))

      Delete
  5. Frizura je zaista super,odlično ti stoji....ambijent ugodan a i ta pizza ozgleda onako pravo fino :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. ;) A i bila je stvarno fina, najbolja koju mozhes naci kod mene u gradu.

      Delete
  6. Kakav kupaci...samo dajte dobru hranu. :D

    ReplyDelete
  7. Kada tebe vidim,shvatim da sam ja zapravo lepa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa podeli sa nama tu svoju lepotu. I hvala na poseti. ;)

      Delete
  8. Volim tvoju frizuricu. SUper slike, vidi se lep provod

    ReplyDelete
  9. Svidja mi se kako ti stoji ta frizura, a i slike su super :))

    ReplyDelete