My week. 3

14:56

pokušaj galaxy noktiju..
galaxy nails.


Mnogo novih stvari mi se desilo u poslednje vreme. Počeo mi je drugi semestar, završila su se dva ispitna roka, uskoro kreće treći.. Skoro pola godine sam živela sama u stanu i početkom ovog meseca sam igrom slučaja dobila cimerku i to koleginicu sa fakulteta. Moram priznati da je zanimljivo, super se slažemo i bar imam sa kim popiti jutarnju kafu. Učim,ali i pored toga se trudim da uživam koliko mogu iako me ovo promenljivo vreme užasno nervira. 
Imam i jednu tužnu vest, Mikica, moj mačak, mi je pobegao, ne pitajte kako. Mada možda se i vrati nekad. 
Zapostavila sam malo blog, ali nadam se da će se to promeniti. 

It's been a while since I made a post like this. A lot of things happend in my life. I have a new roommate in my flat and I must say it's interesting. Here are some photos from my past weeks.

omiljena zanimacija u poslednje vreme..
poker face.. ;)

znam čime ću se baviti ako propadnem sa faksom. ;)

moja cimerka i ja. :)
my new roommate and me. :)


izmedju ostalog i učim..

hladno vreme, opet. ;/
cold weather, again.

Kisses,
M.

You Might Also Like

10 коментара

  1. Mogu ti reci da tebi baas odlicno pristeje army print, bas ga zans nositi, a mogu ce je da je to i zbog tvoj faksa!!
    Lakic je super!! :)

    ReplyDelete
  2. Druga i treca fotka!

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dobri ti nokti, dobar ti friz i dobra ti cimerka :).
    Nadam se da će se mačak vratiti, sigurno je samo otišao u švalerisanje!

    ReplyDelete
  4. Bogami nokti su ti top ispali! Da si vidjela kako su meni ispali umrla bi od smijeha ! Hahaha vise prsta nego nokta namazano!:)))

    ReplyDelete
  5. Vaš omiljeni bloger22 March 2013 at 20:04

    Dobra cimerka. Nek mi se javi... :D

    ReplyDelete
  6. Poker face ti je genijalan :)))

    ReplyDelete
  7. Super fotkice :D


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Slike 2 i 4! Extra ste mi! :D

    ReplyDelete
  9. Super slike , bas si me nasmijala slikom "znam čime ću se baviti ako propadnem sa faksom. ;)" haha , preslatka si :)

    ReplyDelete