Think pink.

14:52




Ovo su fotke nastale prošlog leta, dok sam radila u foto studiju. Jedna od njih mi je fotka za vozačku. Mislila sam da sam ih izgubila, ali sam ih slučajno našla pre par dana, nažalost samo ove tri. Ali bolje išta nego ništa. A ove kreacije, da ih tako nazovem, su nastale u pauzi između učenja.
Inspirisane su prolećem koje očajnički pokušavam da prizovem.

These are my old photos from last summer. I found them few days ago and edited them. They should summon the spring and I hope they will.








Kisses,
M.

You Might Also Like

12 коментара

  1. Ove fotkice su bas divno ispale i divno su zamisljene.
    Volim jer si mnogo slatka!!

    ReplyDelete
  2. Vaš omiljeni bloger6 March 2013 at 20:31

    Egzotika živa. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pusa za mog omiljenog, pokojnog blogera. :D

      Delete
  3. Divna si =D
    lijepe fotografije =D

    ReplyDelete
  4. Prelijepe fotografije :D



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Hvala puno svima na komentarima. :)

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress