Awards.

11:27





Dobila sam dve nagradice! Jednu od Little Sukie i jednu od Betmenke. Ne planiram da tagujem ljude, jer su svi već tagovani po par puta, a i nemam inspiraciju da pravim svoja pitanja. Ali ću da odgovaram na pitanja. ;)


Za početak 11 random činjenica o meni..

  1. Volim medovaču.
  2. Dugo sam trenirala odbojku i žalim što ne treniram više.
  3. Jedna od omiljenih grupa mi je Disturbed.
  4. Nekad previše psujem.
  5. Obožavam sunčane naočare i smatram da mi skoro sve lepo stoje.
  6. Imam ružan rukopis.
  7. Uvek moram da idem sa nečije desne strane kad hodam.
  8. Ne umem da pevam.
  9. Hrčak sam, skupljam nepotrebne stvari.
  10. Ne volim svoje noge.
  11. Bojim se vode.   
Pitanja od Sukie :

  1. Š ima? - Evo pijem kafu i uživam.. 
  2. Tvoje prvo sećanje? - Jooj, ne znam.. Prvo što mi pada na pamet je kada sam bila jako mala i kod rodbine na selu ubacila mačku u bure sa vodom. 
  3. Kada bi mogla da putuješ kroz vreme, gde bi otišla i zašto? - Volela bih da se vratim u period Antičke Grčke, da posetim Nemačku tokom Drugog Sv. rata, da odem u Egipat tokom vladavine faraona. A kada bih trebala da odem u neki period i ostanem tamo da živim, volela bih da to bude vladavina Marije Terezije i da ja budem ona, samo mnogo lepša, naravno.
  4. Kada bi se reinkarnirala u životinju/piće/sladoled, šta bi bila? - Bila bih crni panter. 
  5. Da možeš da budeš neki izmišljeni lik, koji bi bila? - Bila bih Catwoman, definitivno.
  6. Koje pesme se nalaze na soundtracku tvog života? - Sve pesme soundtracka iz filma In Bruges.
  7. Svaka žena želi muškarca? - Koji će da ih voli i koga će voleti. 
  8. Da možeš da pitaš neku osobu, živu ili mrtvu, 3 pitanja, koja bi to osoba bila i šta bi je pitala? -  Volela bih da pričam sa obojicom svojih deda i pitala bi ih šta misle o meni sad i da li su ponosni na mene.
  9. Koji je bio zadnji film/serija/knjiga zbog koje si plakala/smejala se? - Poslednji film uz koji sam plakala je bio Gladijator. (uvek plačem kad ga gledam)
  10. Sećaš li se prvog bloga koji si počela čitati? - Mislim da je to bio Bitchy Dust. :)
  11. Znamo da je pola našeg života ono što sami uradimo, a pola ono što drugi ljudi urade. Da možemo napisati scenario svog života od početka do kraja, kako bi on izgledao?  - Volela bih život bez bolesti, mojih i meni dragih ljudi. Smislila bih sebi neku super,sigurnu karijeru, ministarke naravno. A sve ostalo neka bude neizvesno, jer da nije tako, ne bi bilo zanimljivo.


Sad idu pitanja od Betmenke:

  1. Koji lak imaš na noktima? - Neki Golden Rose, bordo. 
  2. Opiši sebe u tri riječi? - Lenja, ambiciozna, prgava.
  3. Omijljena serija/film/knjiga? - Band of Brothers/In Bruges/imam više omiljenih knjiga
  4. Da li si voljela svoju učiteljicu? - Jesam.
  5. Čega se najviše bojiš? - Starosti.
  6. Kad bi mogla nešto promijeniti na sebi (fizički), šta bi to bilo? - Smanjila bih svoje uši i nos.
  7. Koji slatkiš/čokoladu/kolač/bombone/biloštaslatko najviše voliš? - VOLIM sve što je slatko i čokoladno i sa nekim voćnim prelivom.
  8. Bi li radije živjela u kući ili u stanu? - U kući, definitivno.
  9. Ko ti je najljepši lik na planeti? - Kolin Farel. 
  10. Tvoja omiljena pjesma/pjesme? - Hmm, nemam neku posebno omiljenu pesmu.
  11. Zbog čega si ponosna na sebe? - Zbog određenih stvari koje sam uspela da uradim, kada niko nije verovao u mene. 



I to bi bilo to,tanana na naa! 



Kisses,
M. 

You Might Also Like

8 коментара

  1. ej bas volim ovakve postove:)
    trebalo je vise da psujes kad smo se videle, bas bismo se nasle :D
    i moram da gledam taj film in bruges imam ga, ali ne znam zasto ga stalno preskacem, a sad mi se zahvaljujuci tebi bas gleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Psovanje je nadoknadila kolicinom cigareta :))) Al sama si kriva sto nisi prijavila da ti smeta dim :)

      Delete
  2. A tad sam htela da budem koliko toliko fina,ipak te prvi put vidim. :D Ali sledeci put znam,znam da ne moram,hehe. E obavezno ga pogledaj, mislim da se neces razocarati. :)

    ReplyDelete
  3. Macku u bure?? Pa kud ce ti dusa!! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad sam bila mala, ja sam bila Denis napast. :D Ali macka je prezivela, da znate. ;)

      Delete
  4. Bas volim ovakve postove. Odlicno.

    ReplyDelete
  5. random činjenica br.7 haha vidiš, a kod mene je obrnuto :D

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress