My week. 5

10:43

Sajam i dugica.
BelgradeFair.




 Prethodni dani su bili, blago rečeno, haotični.. Muka mi je od knjiga, skripti i papira, ali to nema veze, bitno da nam je stiglno proleće. (bar se nadam da jeste)
U poseti Beogradu nam je bila Iva, pa smo se družile.. Zahvaljujući njoj sam upoznala još dve blogerke, Psiho Minju i Random Mačku.
Bila sam i na sajmu automobila, parila oči i gledala ono što verovatno nikad neću kupiti. ;)
I daa, našla sam ovu analognu divotu, sa kojom ću, od sad, da idem okolo i da škljocam.
Šaljem vam jedan sunčan pozdrav iz Beograda i odoh u nove radne pobede...

Nova igračkica.
New toy.
Spring.
Poklončići.
Gifts.
Me.
Sajam automobila.
BelgradeFair.
Yummy..
Me.
 Kisses,
M.

You Might Also Like

9 коментара

  1. ajme ne, opet ona torta :)))
    drago mi je konačno i do vas došlo proljeće, sad je sve lakše :)

    ReplyDelete
  2. Odlicne slicice. Blago vama na prolecu...kod nas nikako da stigne.

    ReplyDelete
  3. This is a really nice photo selection you have here.

    ReplyDelete
  4. M super su ti slicice.......i igraj se tim aparaticem..veruj mi odusevices se :)

    ReplyDelete
  5. Prodje i ovaj april... Sretno sa ispitima.

    ReplyDelete
  6. Divne slike, ipak najlepse su mi one gde si ti u neobaveznom izdanju. Bas si fotogenicna

    ReplyDelete